| کد خبر: 240157 |

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد:

◄ نجات جان دو گردشگر در منطقه گردشگری غسلگه دلفان

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از نجات جان دو نوجوان دلفانی که به علت سرمازدگی در صخره‌های سنگی منطقه دچار حادثه شدند، خبر داد.

تین نیوز

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از نجات جان دو نوجوان دلفانی که به علت سرمازدگی در صخره‌های سنگی منطقه دچار حادثه شدند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد قدمی اظهار کرد: پس از تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان EOC مبنی بر گرفتار شدن دو نوجوان در صخره‌های سنگی بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان دلفان با تجهیزات مناسب به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا پس از سه ساعت تلاش بی‌وقفه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌ احمر دلفان افراد گرفتار شده در صخره‌های سنگی را پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی‌های اولیه عملیات نجات افراد گرفتار شده با بستن کارگاه و به‌وسیله تجهیزات کوهستان به دامنه کوه منتقل شدند.

قدمی اضافه کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی از کسانی که اقدام به صعود در ارتفاعات استان را دارند درخواست داریم از صعود انفرادی پرهیز کرده و قبل از حرکت از وضعیت هوا و مسیر رفت‌ و برگشت اطلاعات لازم را کسب کرده نسبت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به هنگام صعود نیز اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.