| کد خبر: 240140 |

◄ اخذ مبالغ نامتعارف از رانندگان برای ورود به پارکینگ یک پایانه بار+ عکس

یک راننده کامیوندار با انتشار تصویری از اخذ مبالغ نامتعارف از رانندگان حمل کالا جهت ورود به پارکینگ پایانه دولتی بار امیر کبیر اصفهان خبر داد.

تین نیوز

یک راننده کامیوندار با انتشار تصویری از اخذ مبالغ نامتعارف از رانندگان حمل کالا جهت ورود به پارکینگ پایانه دولتی بار امیر کبیر اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز خداداد بکرانی این تصویر را در شبکه های اجتماعی منتشر و بیان کرد که مبالغ مذکور توسط توسط شرکت غیر قانونی ... دریافت شده است (نام شرکت مورد نظر در اختیار تین نیوز قرار دارد).

وی همچنین با از این که برخی شرکت های حمل و نقل حتی از کارخدماتی برخی پایانه ها همچون پایانه بار امیر کبیر اصفهان نگذشته اند، توضیح داد:  طبق قوانین حمل و نقل ارائه کار خدماتی برای یک شرکت حمل و نقل ممنوع بوده و با توجه به حمل و نقلی بودن شرکت، صرفا فعالیت آن در زمینه کار حمل و نقل است.

بیشتر بخوانید:

صدور بارنامه در رستوران؟!+ عکس

وی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و با طرح این پرسش که با کدام تشریفات مناقصه ای یک  شرکت حمل و نقل، امتیاز  پیمانکاری خدماتی پشتیبانی امور پایانه بار امیر کبیر اصفهان را برعهده گرفته است، افزود: با کدام قرارداد و ضمانت نامه بانکی کار خدماتی پشتیبانی پایانه امیر کبیر اصفهان به یک شرکت حمل و نقل واگذار شد!؟

بکرانی در بخش دیگری از این مطلب، عنوان کرد: چه نظارتی بر عملکرد این شرکت پیمانکار در پایانه دولتی بود که این شرکت توانست بدون کسب اجازه از مقامات ذی صلاح و تاییدیه دادگستری و تعزیرات، مبالغ هنگفت از راننده جهت حق پارکینگ وبرای هر بارنامه دریافت کند!؟ آیا در تعیین نرخ خدمات یک مکان دولتی همچون پارکینگ پایانه بار حضور و تاییدیه کارشناس دادگستری نیاز نبوده است!؟

او افزود: چه نظارت بر فعالیت چنین شرکتی وجود داشت که مدت پنج ماه بدون قرارداد کاری مبالغی نامتعارف جهت حق پارکینگ و ورودیه پایانه از رانندگان اخذ می کرده است!؟

هزینه پارکینگ
اخذ مبالغی از رانندگان جهت ورود به پایانه امیرکبیر

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.