| کد خبر: 239841 |

◄ انتقاد از توزیع ناعادلانه بار در بین کامیونداران اصفهان

یک راننده کامیون با توجه به توزیع ناعادلانه بار در برخی شرکت های تولیدی بزرگ می گوید که به نظر می رسد همتی برای توزیع عادلانه بار نیست.

تین نیوز

یک راننده کامیون با توجه به توزیع ناعادلانه بار در برخی شرکت های تولیدی بزرگ می گوید که به نظر می رسد همتی برای توزیع عادلانه بار نیست.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل کریمی افزود: قرار شده بود شرکت سیمان سپاهان در توزیع بار عدالت برقرار کند اما هنوز هم رانندگان شاهد توزیع ناعادلانه بار هستند.

وی تاکید کرد: در شرکت سیمان سپاهان برای یک کامیون روزی چندین بارنامه صادر  و مشاهده می شود که برخی کامیونداران روزی چند سرویس بار می برند و برخی دیگر امکان بارگیری وحمل بار ندارند.

بیشتر بخوانید:

کریمی عنوان کرد: قرار بود در این شرکت دوربین ثبت شماره و نوبت دهی نصب شود و طبق آن هر 6  یا هفت ساعت شرکت حمل و نقل، بارنامه دیگری صادر کند اما هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

به گزارش تین نیوز، شرکت سیمان سپاهان در سال 1348 در  45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان و به منظور تولید سیمان خاکستری تاسیس و در سال 1358 به بهره برداری رسید.

شرکت سیمان سپاهان با سه خط تولید و ظرفیت تولید 4 میلیون تن انواع سیمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیمان در کشور است و سهم عمده از تامین سیمان  مورد نیاز طرح های عمرانی در کشور را بر عهده دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Mojtaba 1 0

    آقا لطف کنید به اون ماشین ک بار گیرش نماید بگید زودتر پاشه از خاب و بباد دم کارخونه ما نباید چوب بعضی کم کاری و تنبلی بعضی از دوستان را بخوریم اگه اینجور بی زحمت بیایند دم مچتمه رم رسانیی کنید ک دارند روزی چنتا بار میزنید آقا به هیچ کس مربوط نیس ک روزی چنتا بار میبرند و چیکار میکنند

  • کوروش 0 0

    سوال: سیمان سپاهان چه الزامی به رعایت عدالت در توزیع بار داره؟ برای سیمان سپاهان چه فرقی میکنه که برای یک کامیون روزی چندین بارنامه صادر بشه و برای برخی امکان بارگیری وحمل بار وجود نداشته باشه؟
    چرا این شرکت باید هزینه بکنه و دوربین ثبت شماره و نوبت دهی نصب بکنه؟