| کد خبر: 23959 |

رونق پرواز تهران - خارج!

 تین نیوز | ایرباس 380 به عنوان پهن‌پیکرترین هواپیمای مسافری دنیا متعلق به امارات‌ایر، دیروز در فرودگاه امام خمینی (ره) با موفقیت به زمین نشست.
این هواپیمای مسافری‌ با ظرفیت 515 صندلی پروازی، دارای سه کلاس اکونومی (عادی)، تجاری و درجه یک است.
این هواپیمای پهن‌پیکر در مسیر‌های دوبی- تهران و تهران- دوبی پرواز خواهد کرد و در صورت وجود تقاضا این پرواز به صورت منظم برگزار می‌شود البته ظرفیت مسافری این هواپیما برای پرواز به ایران تکمیل شده و قطعاً در بازگشت از ایران هم تمامی بلیت‌های این پرواز فروخته شده است که یکی از دلایل پرواز این هواپیما به ایران است. 

***
این هواپیما به دلیل قابلیت مسافرگیری بالا در بسیاری از پروازهای خارجی می‌تواند به کار گرفته شود.
1- تهران- پاتایا: به دلیل حجم بالای مسافران ایرانی به مقصد این شهر سیاحتی- سیاحتی! این هواپیما تنها هواپیمایی است که می‌تواند پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز باشد.زیرا در حال حاضر به دلیل تعداد کم صندلی‌های هواپیماهای موجود بسیاری از هموطنان عزیز در نوبت پرواز معطل می‌شوند. با توجه به حجم درخواست‌ها 20 عدد هواپیمای ایرباس380 می‌تواند نیاز مسافران داخل را به مقصد پاتایا مرتفع کند.
مقتضی است شرکت‌های هواپیماسازی جهان هواپیماهایی را با طبقات بیشتر تولید کنند زیرا بازار مناسبی برای استفاده از این هواپیماها در کشور ما وجود دارد. 

2- تهران- خارج: مسیر تهران- خارج یکی از مسیرهایی است که هرچقدر هواپیما برای پرواز در آن گمارده شود باز هم کم است!
در حال حاضر مشکلات زیادی برای پرواز ایرانیان به خارج وجود دارد که یکی از این مشکلات نبود هواپیماست. البته این هواپیماها مجبورند در مسیر برگشت خالی برگردند زیرا از خارج به تهران مسافر ندارد اما این دلیل نمی‌شود که شرکت‌های هوایی خارجی در این خط پرواز نکنند زیرا هموطنان عزیز حاضرند پول مسیر برگشت را هم به خلبان بدهند اما هواپیما از تهران بپرد!

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.