| کد خبر: 237294 |

◄ ۱۷ واگن جدید باری راهی ناوگان ریلی کشور شد

۱۷ واگن جدید با حمل بالا که پس از سال‌ها توقف خط در واگن پارس مپنا، تولید آن دوباره از سر گرفته شده، به ناوگان ریلی کشور پیوست.

تین نیوز

 این مراسم با حضور استاند ار مرکزی انجام شد و تحویل گیرنده اصفهانی بر کیفیت ساخته های این کارخانه نیز تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، به گفته ی مدیرعامل شرکت واگن پارس این تعداد واگن اولین سری از قرارداد ۲۰۰ واگنی است که برای شرکت " تجارت کوشش" ساخته می‌شود.

ملانژاد با بیان اینکه اجرای این قراداد تا پایان آذرماه سال آینده ادامه دارد افزود : قیمت تمام شده هر یک از واگن‌های بالاست حدود ۱۶ میلیارد ریال است که بخشی از مواد اولیه مورد استفاده نیز از سوی شرکت بهره‌بردار تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از اول خردادماه تا کنون ۳۵۰ دستگاه انواع واگن تولید شده است و تا پایان سال حجم واگن‌های ساخته شده به ۷۰۰ دستگاه می‌رسد ادامه داد : ظرفیت تولید در این واحد واگن‌سازی ماهانه به ۹۰ دستگاه رسیده  است  و تا ماه آینده به ۱۰۰ دستگاه در ماه می رسد .

استاندار مرکزی هم گفت : شرکت مادر تخصصی واگن پارس ، مسیر جدیدی از شکوفایی و بالندگی را می‌پیماید و مدیریت ارشد استان نیز تمامی تلاش خود را برای رشد و توسعه این واحد تولیدی به‌کار خواهد گرفت.

مخلص‌الائمه افزود: واگذاری سهام این واحد تولیدی به شرکت مپنا که به فرموده مقام معظم رهبری مایه مباهات صنعت کشور است، شرایط رشد و بالندگی را در این واحد واگن‌سازی رقم زده است.

وی ادامه داد: حضور مدیران باتجربه و کارآمد و کارکنان دلسوز در شرکت واگن پارس به‌زودی این واحد تولیدی را به بروز حداکثری توانمندی می‌رساندسهم این صنعت آنگونه که باید در توسعه کشور ایفا می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.