| کد خبر: 236611 |

◄ حمل و نقل جاده ای کالا در معرض آسیب جدی است

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا با توجه به افزایش قیمت لوازم و قطعات مورد نیاز ناوگان، خواستار بازنگری و اصلاح نرخ حمل کالا شد.

تین نیوز

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا با توجه به افزایش قیمت لوازم و قطعات مورد نیاز ناوگان، خواستار بازنگری و اصلاح نرخ حمل کالا شد.

به گزارش تین نیوز، جعفر رضایی کمال آباد این درخواست را در قالب نامه ای که تصویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد، بیان کرد و افزود: متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش سرسام آور و افسار گسیخته قطعات یدکی، لاستیک، روغن و غیره بوده‌ایم.

وی افزود: همچنان که شاهد هستیم علیرغم تورم موجود در این صنعت و همچنین تحریم‌ های ظالمانه،  رانندگان و کامیونداران کشور مجاهدانه در  جهت توسعه، رشد و شکوفایی اقتصادی کشور از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذاری ننموده و به امید اصلاح وضعیت موجود و علیرغم ناملایمات و هزینه های سرسام آور که هیچ گونه سنخیتی با درآمد حاصله نداشته، به  فعالیت خود ادامه داده اند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد از صف های طولانی بارگیری/ کرایه ها به صرفه نیست

این فعال صنفی عنوان کرد: متاسفانه عدم پیگیری و نظارت مسئولان ذیربط در ایجاد تعادل نرخ حمل و جابجایی کالا و هزینه های موجود، به خصوص افزایش ۴۰ درصدی قیمت انواع لاستیک و اخیراً مصوبه سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر عوارض جابجایی کالا بر اساس تن کیلومتر از ۴ درصد به ۹ درصد، در ایجاد افزایش دغدغه مندی و نارضایتی کامیونداران تاثیر چشم گیری داشته است.

رضایی تاکید کرد: در صورت تداوم چنین شرایطی و عدم تدابیر سازنده از طرف مسئولان ذیربط در راستای تعادل و متناسب سازی درآمد و هزینه های جاری، شاهد آسیب های جدی و نگران کننده و غیر قابل جبران در این بخش از صنعت عظیم کشور خواهیم بود.

وی از سوی انجمن صنفی کامیون‌ داران شهرستان نائین به نمایندگی از تمامی فعالان زیرمجموعه  این انجمن از متولیان امر درخواست کرد: ضمن بازنگری و اصلاح نرخ حمل و نقل کالا و تنظیم قیمت های مرتبط با هزینه های حمل و نقل، قبل از بروز هرگونه بی ثباتی و آشفتگی در این صنعت خطیر،  اقدامات سازنده‌ ای در راستای ایجاد تعادل و ثبات مبذول گردد.

برای مطالعه متن نامه اینجا کلیک کنید.

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.