| کد خبر: 236160 |

◄ 2 انتصاب در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

مسعود حق لطفی به عنوان سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و هادی حق بین به عنوان سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران منصوب شدند.

تین نیوز

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، مسعود حق لطفی به عنوان سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و هادی حق بین به عنوان سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران منصوب شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این احکام ابراز امیدواری شده است تا با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام»، اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران، نخبگان شهر و ظرفیت های مردمی، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران فراهم شود.

لازم به ذکر است مسعود حق لطفی سرپرست جدید سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار بوده و در کارنامه سوابق وی مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مدیریت کل راه و شهرسازی استان قزوین و معاونت عمرانی شهرداری قزوین به چشم می خورد.

همچنین هادی حق بین که به سرپرستی سازمان عمرانی مناطق منصوب شده است، کارشناس ارشد مهندسی و مدیریت ساخت است و علاوه بر مدیریت و اجرای پروژه های احداث ابنیه صنعتی، بیمارستانی، آمفی تئاتر و سینما، مدیریت اجرای پروژه های راه، تونل و ابنیه مختلف شهری را تجربه کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.