| کد خبر: 234442 |

◄ راز بقای مدیران چیست؟/ محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی شد

راز بقای مدیران را باید درحرفه ای بودن لابی گران و به موقع گروکش بودنشان دانست.

تین نیوز

خبر انتصاب محمد اسلامی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی در حالی امروز رسانه ای شد که برخی کاربران حمل و نقلی شبکه های اجتماعی به این خبر واکنش نشان دادند.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی که با حکم سید ابراهیم رئیسی  به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شده، متولد ۱۳۳۵ در شهر اصفهان و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان است که تا پیش از این انتصاب، به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت حسن روحانی مشغول کار بوده است.

وی همچنین استانداری مازندران، معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعاملی شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) را در پیشینه کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به عملکرد ناموفق وزیر راه و شهرسازی در آستانه پایان دولت

به دنبال انتشار این خبر، یک کاربر حمل و نقلی شبکه های اجتماعی و کارشناس هوانوردی در مورد این انتصاب نوشت: پیدا کنید ربط بین پل و جاده و مسکن و البته بدون تخصص داشتن در حوزه هوانوردی را با انرژی اتمی؟؟! یعنی در مملکت این قدر قحط الجوان آپ تو دیت با انرژی هسته است؟

وی افزود: تیم آقای اسلامی دست بردار نبوده و به هر نحو دنبال این بود که او را سرپا نگه داشته تا از کنارش شاید دستشان به بالابالاها رسیده و از این طریق به منویات پوچشان برسند. شکی نیست همان هایی که تمام تیرهای در ترکش داشته را چه در مجلس، چه لشکر مشاوران و معاونان بیکار خرج نمودند که ایشان باز هم وزیر بماند اکنون لابی کرده اند تا بالاخره ایشان یک جایی برود و این لشکر رانتخوار و آویزان را نیز با خود ببرد.

وی ادامه داد: رزومه ایشان ساخت 5 فروند طیاره و سه سقوط،  نابودی زیرساخت های صنعت هوانوردی مملکت به علت انتخاب معاون های رانتجو و بی سواد است. ایشان باید محاکمه می شد اما با قرارگرفتن در این پست و در حقیقت توسط لابی گران به اومصونیت دادند.  البته لابی گران را می شود در مجلس هم رد گیری نمود.

به گفته وی  راز بقای مدیران را باید درحرفه ای بودن لابی گران و به موقع گروکش بودنشان دانست.

یکی دیگر از این کارشناس هوانوردی نیز نوشت:  قانون بقای مدیران؛ آنان از حالتی به حالتی تغییر شکل می دهند و شکر خدا در همه موارد هم متخصص هستند و تعهد هم که ذاتا دارند.

وی عنوان کرد: اسلامی مدیر در اصفهان، اسلامی استاندار مازندران، اسلامی وزیر راه، اسلامی رئیس انرژی هسته ای  و در نهایت ز گهواره تا گور مدیریت بجوی.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    مثل خودت اقای سلامی مسکن ملی که زمان روحانی وعده دادی اباد کردی رفتی سراغ انرژی اتمی اگه اعتماد به نفس شمارو یونجه داشت سالی دو بار زعفران میداد

  • محسن رمضانی ماهر 0 0

    باعرض سلام خدمت سرور ارجمندجناب آقای مهندس اسلامی،احتراما به عرض میرساند که من بازنشسته آن وزارتخانه در دفتر رسیدگی به تخلفات ومبتلا به بیماری MS بودم با توجه به مستاجر بودن وتحت تکفل داشتن پدر ومادر مسنم که مبتلا به بیماری صرع است از آنجا که در زمان اشتغال به کارم در آن وزارتخانه ودرخواست وام و عدم مساعدت از طرف جنابعالی از آن بزرگوار عاجزانه درخواست مساعدت دارم،درخواست مساعد جنابعالی مززد امتنان ودعای خیر برای شما وخانواده محترم است.