| کد خبر: 233654 |

◄ کاندیداهای احتمالی وزارت راه و شهرسازی چه کسانی هستند؟

اکنون شنیده شده به فهرست 9 نفره، نام افراد دیگری نیز اضافه شده که از سوی تشکل های سیاسی و صنفی به عنوان وزرای پیشنهادی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی یا وزارت حمل و نقل به سید ابراهیم رئیسی پیشنهاد شده اند.

تین نیوز

در آستانه نزدیک شدن به مراسم تحلیف رئیس جمهور و تشکیل دولت سیزدهم، گمانه زنی در مورد اعضای کابینه سید ابراهیم رئیسی نیز افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، هفته گذشته فهرستی از نام افرادی که در محافل خصوصی  برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح شده است به دست مان رسید که منتشر شد.

اکنون شنیده شده به این فهرست، نام افراد دیگری نیز اضافه شده که از سوی تشکل های سیاسی و صنفی به عنوان وزرای پیشنهادی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی یا وزارت حمل و نقل به سید ابراهیم رئیسی پیشنهاد شده اند.

بیشتر بخوانید:

مقداد همتی نماینده تام الاختیار علی نیکزاد در مسکن مهر، علیرضا جاوید معاون سابق فنی-عمرانی شهرداری تهران،‌ سید علی لطفی زاده معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و شهریار افندی زاده استاد تمام رشته حمل‌ و نقل و ترافیک و معاون سابق وزیر راه و رئیس سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افرادی هستند که  نام آنان به فهرست قبلی که به عنوان کاندیداهای احتمالی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی و محافل خصوصی و غیررسمی (به ترتیب حروف الفبا) مطرح شده، اضافه شده اند.

بدین ترتیب فهرست 10 کاندیداهای وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است:

1- محمد اسلامی

2 -شهریار افندی زاده

3- علیرضا جاوید

4- عبدالله عبدالهی

5- محمد علی آبادی

6- پرویز فتاح

7- رستم قاسمی

8- حسین کنعانی مقدم

9- سیدعلی لطفی زاده

10- سعید محمد

11- صالح نژاد امری

12- محسن نظرپور

13- مقداد همتی

البته نباید از نظر دور داشت که آن چه در محافل خصوصی و یا شبکه های اجتماعی به عنوان نام اعضای کابینه دولت سیزدهم یاد می شود چیزی جز حدس و گمان نیست و برای مشخص شدن نام وزرا به خصوص وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، هنوز باید منتظر ماند.

قابل ذکر است که بر اساس اظهارات  ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  مراسم تحلیف رئیس جمهور نیز ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه همچنین گفت: تعداد زیادی از مقامات داخلی هم قرار است در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم حضور یابند اما به دلیل شرایط کرونایی قطعا محدودیت‌هایی در تعداد مهمانان مراسم تحلیف رئیسی وجود خواهد داشت.

قابل ذکر است با توجه به اهمیت و نقش  برجسته وزیر راه و شهرسازی در اعضای دولت، تین نیوز از کارشناسان حمل و نقل درخواست می کند، اگر فردی را مناسب تصدی وزارت راه و شهرسازی می دانند، اسامی افراد مورد نظر خود به همراه ویژگی های تخصصی وی در زیر همین پست درج کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 1 2

    با مهندس لطفي زاده ماجرايي داشتم و مخالف ايشان در اين سمت هستم كه براي اشخاص ذيربط بيان مي شود.