| کد خبر: 231619 |

۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی پروژه مسکن محرومان در استان اصفهان تحویل شد

۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی پروژه مسکن محرومان استان اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در آیینی در شهرستان تیران وکرون به متقاضیان تحویل داده شد.

تین نیوز

 ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی پروژه مسکن محرومان استان اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در آیینی در شهرستان تیران وکرون به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت در سفر یک روزه خود به استان اصفهان صبح پنجشنبه وارد شهرستان تیران و کرون شد و کلید سه واحد مسکونی پروژه  مسکن محرومان این خطه را به شکل نمادین  به سه تن از متقاضیان تحویل داد.

نوبخت همچنین در این سفر از مسکن‌ محرومان در تیران و طرح مسکن مددجویان کمیته امداد امام  خمینی (ره)و بهزیستی در روستاها بازدید کرد.

 وی در آیین اهدای کلید منازل به مالکان پروژه مسکن محرومان گفت: احداث مسکن برای اقشار آسیب پذیر و نیازمندان که به خانه دار شدن آنها  منجرمی‌شود برای دولت تدبیر و امید و مسوولان بنیاد مسکن افتخار و مایه مسرت است.

 وی افزود: درکنار توسعه زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی، خانه دار کردن مردم لذت بیشتری دارد و آغاز پروژه بزرگ احداث مسکن محرومان در گره گشایی از این نیاز مردم جامعه کارساز خواهد بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه هم افزایی بین بخشی برای تکمیل سریع و تکمیل پروژه‌های مسکن نیازمندان و محرومان را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری اصفهان را خواستار شد.

ششم تیرماه سال گذشته در سفر رییس سازمان برنامه بودجه کشور به استان اصفهان دستور احداث سه هزار واحد مسکونی محرومان صادر شد و در طول یکسال نیز مجوز بیش از هزار واحد مسکن دیگر نیز صادر شد که امروز ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شد.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر چهارشنبه این هفته وارد اصفهان شد.

 بازدید از طرح مترو اصفهان - بهارستان، قطعه سوم کنارگذر شرق، وضعیت آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان، افتتاح مسکن محرومان بنیاد مسکن و کمیته امداد در شهرستان تیران و کرون، افتتاح ورزشگاه بزرگ ولایت دانشگاه اصفهان و ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از برنامه‌های این سفر است.

احداث بیش از ۱۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان در کل کشور از پارسال آغاز شده است که بخشی از آن آماده و مابقی تا پایان شهریور تکمیل می‌شود.

بازید از پروژه تصفیه خانه آبرسانی در تیران و کرون نیز از دیگر برنامه های سفر نوبخت به این شهرستان بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.