| کد خبر: 229454 |

شهرداری به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی اقدام کند

عضو شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مجید فراهانی، در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شورایاران همراهان بینا و هوشمند شورای شهر در رصد تحولات و نیازهای محلات و روشنگر نقاط ضعف عملکرد مدیریت شهری در اداره محلات شهر هستند، هر جا از توان و ظرفیت شورایاران استفاده شده است ما شاهد بالندگی و رشد هستیم و هر جا که به بهانه‌های مختلف به شورایاران عزیز کم توجهی شده است ما شاهد خمودگی روزمرگی و گزارش عملکردهای شعاری بدون عمل هستیم.

وی افزود: چند روز پیش در رسانه اجتماعی اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از معابر منطقه ۱۴ شهرداری تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود. این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده نوشته بود.

فراهانی ادامه داد: برابر گزارش این شورایار عزیز متأسفانه در لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی ما شاهد فقدان به سرعت‌گیر علائم ترافیکی - روشنایی لازم در شب بودیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر در سطح شهر توجه کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.