| کد خبر: 227825 |

مدیرکل فرودگاه گیلان وعده داد:

◄ بهره‌برداری از 6 پروژه فرودگاهی؛ پایان سال

6 پروژه به ارزش 406 میلیارد ریال در فرودگاه سردار جنگل رشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: 6 پروژه به ارزش 406 میلیارد ریال در فرودگاه سردار جنگل رشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش تین نیوز، سید محسن میرحسینی دوم اسفند ماه امسال، این پروژه ها را نصب سیستم کمک ناوبری ILS جدید، بهسازی نمای ترمینال خارجی، توسعه ساختمان اداری و پشتیبانی به مساحت ۴۰۰مترمربع، پوشش تصویری و روشنایی جاده حفاظتی به طول ۱۲کیلومتر، احداث و تجهیز ساختمان پست برق دو ترانسه و اجرای دیوار حفاظتی و جاده دسترسی به طول ۸۰۰ متر برای ۱۰هکتار از اراضی خریداری شده ذکر کرد.
به گفته وی، بهره برداری از سیستم کمک ناوبری ILS جدید و احداث و تجهیز ساختمان پست برق دو ترانسه با رویکرد ایمنی پرواز در فرودگاه سردار جنگل رشت با هزینه ای بالغ بر 330 میلیارد ریال اجرا شده است.
میرحسینی افزود: بهسازی نمای ترمینال خارجی و توسعه ساختمان اداری وپشتیبانی به مساحت ۴۰۰مترمربع با هدف ارتقای کیفیت خدمات به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است.
وی عنوان کرد: پوشش تصویری و اجرای دیوار حفاظتی وجاده دسترسی به طول ۸۰۰ متر برای ۱۰هکتار از اراضی جدید خریداری شده از اقدامات امنیتی و حفاظتی این فرودگاه است که با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عملیاتی شده است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.