| کد خبر: 227585 |

◄ معرفی منظم و بی‌نظم‌ترین ایرلاین در دی ماه/مسیر تهران-کیش پرترددترین مسیر پروازی

شرکت های هواپیمایی تابان و کارون به ترتیب با 40 و 39 درصد و شرکت های هواپیمایی فلای پرشیا و پویا ایر به ترتیب با 3 و 7 درصد در پروازهای برنامهای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را داشته اند.

تین نیوز

شرکت های هواپیمایی تابان و کارون به ترتیب با 40 و 39 درصد و شرکت های هواپیمایی فلای پرشیا و پویا ایر به ترتیب با 3 و 7 درصد در پروازهای برنامه ای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را داشته اند.

به گزارش تین نیوز، کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در دی ماه سال جاری به نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 15 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 43 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 35 درصد کاهش داشته است.

پروازهای بین المللی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در دی ماه 1399 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 68 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 83 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 65 درصد کاهش داشته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در دی ماه، حداقل80 درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب در ده فرودگاه مهرآباد، کیش، مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، خلیج فارس و یزد انجام گرفته و 80 درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در پنج فرودگاه شیراز، مشهد،تبریز، الرستان و اصفهان شده است.

بر اساس آمارها اوج پروازها ساعت 7  صبح و در روزهای هفته، اوج پروازها در روز چهارشنبه بوده است که مسیر مهرآباد به کیش با تعداد 664 پرواز، پرترددترین مسیر در پروازهای داخلی بوده در صورتی که بیشترین مسافر در مسیر مهرآباد به کیش بوده است. مسیر دوحه به شیراز با تعداد 30 پرواز، پرترددترین مسیردر پروازهای بین المللی می باشد در صورتی که بیشترین مسافر در مسیر تبریز به استانبول بوده است.

در دی ماه 1399 نشست و برخاست های مسافری در فرودگاه کرمان با متوسط 119 مسافر در هر پرواز و در فرودگاه بندرلنگه با متوسط 26 مسافر در هر پرواز بیشترین و کمترین تراکم مسافر را شامل می شوند.

شرکت های هواپیمایی تابان و کارون به ترتیب با 40 و 39 درصد و شرکت های هواپیمایی فلای پرشیا و پویا ایر به ترتیب با 3 و 7 درصد در پروازهای برنامهای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را داشته اند.

شرکت های هواپیمایی تابان و ساها به ترتیب با 8 و 7 درصد افزایش و شرکت های هواپیمایی فلای پرشیا و آتا ایر با 8 و 6 درصد کاهش در پروازهای برنامه ای مسافری، بیشترین و کمترین تغییر درصد پروازهای تأخیردار را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی فالی پرشیا و آتا ایربهترین عملکرد را نسبت به ماه گذشته داشته است.

هواپیمایی سپهران و ماهان به ترتیب با 64 و 63 درصد و شرکت های هواپیمایی پویا ایر و معراج به ترتیب با 3 و 22 درصد، در کل پروازهای دارای مجوز، بیشترین و کمترین درصد پروازهای ابطالی را دارند به عبارت دیگر شرکت های هواپیمایی پویا ایر و معراج بهترین عملکرد را داشته اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.