| کد خبر: 222326 |

دولت به تکمیل قطعه سوم پروژه آزادراه شرق اصفهان کمک کند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از پروژه‌هایی مانند تکمیل قطعه سوم پروژه آزادراه شرق اصفهان که منجر به کاهش تصادفات و کاهش آلودگی هوا می‌شود، حمایت کند.

تین نیوز

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از پروژه‌هایی مانند تکمیل قطعه سوم پروژه آزادراه شرق اصفهان که منجر به کاهش تصادفات و کاهش آلودگی هوا می‌شود، حمایت کند.

به گزارش تین نیوز، رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره برداری از پروژه آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: قطعاً برای چنین پروژه‌ای در حوزه نطنز، کاشان و حتی قم و تهران مطالعه شده و این پروژه منجر به توسعه ارتباط این شهرها از مسیر آزادراهی به جنوب کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: امروزه از پروژه‌های همانند آزادراه شرق اصفهان که باعث کوتاه‌تر کردن مسیر و به تبع آن کاهش سوخت و دیگر پارامترها شود باید حمایت کرد و ما نیز از آن استقبال می‌کنیم؛ پروژه‌هایی همچون آزادراه شرق اصفهان قطعاً با استقبال مردم نیز همراه خواهد شد چراکه باعث عبور برخی از مسافران از ترافیک شهر اصفهان به سمت جنوب خواهد شد.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعاً برای احداث این پروژه مطالعاتی شده تا اثراتی مثبت داشته باشد، کاهش مسافت راه، ایمنی بیشتر، کاهش آلودگی در شهرها و غیره برخی از اهداف این پروژه می‌تواند باشد؛ امیدوارم احداث آن به زودی به پایان و به بهره‌برداری کامل برسد.

وی درباره اثرات این پروژه در حوزه گردشگری نیز گفت: یکی از ابزارهای توسعه گردشگری، زیرساخت‌ها است؛ زیرساخت‌های همچون وسایل نقلیه، حمل نقل هوایی، ریلی و زمینی و فراهم سازی شرایط آن‌ها می‌تواند زمینه ساز برخی از زیرساخت‌های گردشگری باشد؛ قطعاً تسهیل در عبور و مرور باری و مسافری باعث توسعه مباحث اقتصادی و گردشگری خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.