| کد خبر: 222323 |

◄ کاهش 90 درصدی مسافران بین المللی فرودگاه‌ها در مهرماه

پروازهای بین المللی مهرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته در اعزام و پذیرش مسافر 90 درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

پروازهای بین المللی مهرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته در اعزام و پذیرش مسافر 90 درصد (بدون لحاظ آمار فرودگاه امام) کاهش داشته است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آماری که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده است کل پروازهای فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در مهر ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 13 درصد، دراعزام و پذیرش مسافر 26 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 22 درصد کاهش وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

عملکرد ایرلاین‌های خارجی در سال گذشته، 22درصد ریزش کرد

این آمار نشان میدهد پروازهای داخلی در مهر ماه 1امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 8 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 21 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 15 درصد کاهش داشته و پروازهای بین المللی  نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 76 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 90 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 63 درصد کاهش وجود داشته است.

پروازهای فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در مهر ماه 1399 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست 2 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 6 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 5 درصد کاهش وجود داشته است.

در مهر ماه 1399 حداقل80 درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب در ده فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، خلیج فارس (عسلویه) و کرمانشاه انجام پذیرفته است و 80 درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در چهار فرودگاه شیراز، مشهد، اصفهان و الرستان انجام پذیرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.