| کد خبر: 213094 |

انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی به مسکن مهر

نماینده مردم رشت در مجلس ضمن انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر، گفت: تنها هنر دولت در این زمینه تغییر نام این پروژه به مسکن اجتماعی بود.

تین نیوز
نماینده مردم رشت در مجلس ضمن انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر، گفت: تنها هنر دولت در این زمینه تغییر نام این پروژه به مسکن اجتماعی بود.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از خانه‌ملت، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در رابطه با توضیحات وزیر راه و شهرسازی، گفت: طبق ماده 52 و 53 قانون برنامه ششم، تکلیف وزارت راه و شهرسازی برای انجام اقدامات محوله مشخص است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان خصوصا در حوزه ریلی در راستای تجاری سازی این محصول یکی از ماموریت های محوله به این وزارتخانه است.

وی اظهار کرد: طبق قانون برنامه باید تا پایان این دوره 5 ساله 30 درصد حمل و نقل بار به صورت ریلی و حمل و نقل مسافر به 20 درصد برسد.

کوچکی نژاد افزود: همچنین طبق قانون برنامه ششم توسعه باید هر سال 270 محله در شهرهای کوچک و بزرگ بازآفرینی و مدیریت شهری شوند همچنین 200 هزار واحد مسکونی برای روستاییان و 150 هزار واحد مسکونی برای بخش های کم درآمد در هر سال ساخته شود.پ

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: هنگام دریافت رأی اعتماد تاکید بر توجه به تکمیل پروژه مسکن مهر کردید اما دولت صرفا اسم این پروژه را به مسکن اجتماعی تغییر داد که تنها هنر این دولت محسوب می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در استان های شمالی و همچنین سیستان و بلوچستان شاهد وجود جاده های مرگ هستیم.

نماینده مردم رشت در قوه مقننه خاطرنشان کرد: امروزه باید توجه ویژه ای به حاشیه شهرها و معضلات اجتماعی شود./

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.