| کد خبر: 212640 |

مسافران اتوبوس‌های تهران از ۱۰ خرداد افزایش نیافته‌ اند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضد عفونی اتوبوس‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: مسافران اتوبوس‌ها از ۱۰ خرداد افزایش نیافته‌اند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضد عفونی اتوبوس‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: مسافران اتوبوس‌ها از ۱۰ خرداد افزایش نیافته‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره آمار مسافران اتوبوس‌های پایتخت از ابتدای هفته جاری اظهار داشت: آمار مسافران اتوبوس‌ها نسبت به هفته‌های پیش افزایش چندانی نداشته چرا که شرایط عبور و مرور و ترددها تغییر نکرده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط حدود ۵۰۰ هزار نفر در پایتخت با اتوبوس رفت و آمد می‌کنند‌، گفت: بعید می‌دانم با اجرای طرح ترافیک آمار مسافران اتوبوس افزایش چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: به نظرم بخش زیادی از افرادی که در حال حاضر از طریق خودروی شخصی در سطح شهر تردد می‌کنند، کسانی هستند که سفرهای غیر ضروری در سطح شهر دارند. 

ترفع خاطر نشان کرد: به دلیل لغو طرح ترافیک در پایتخت نه‌تنها مرکز شهر، بلکه نقاط مختلفی از پایتخت با افزایش شدید ترافیک همراه شده است.

وی در مورد ضدعفونی اتوبوس‌های پایتخت گفت: این موضوع همچنان ادامه دارد و با کیفیتی بهتر از گذشته انجام می‌شود به طوری که با خرید چندین دستگاه فوگرسرد یا مه‌پاش، اتوبوس‌های تهران به ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی در ابتدا و انتهای خطوط قبل از مسافرگیری ضدعفونی می‌شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.