| کد خبر: 209973 |

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

◄ شرط انجام خدمات بازرسی و مشاوره میدانی در قراردادهای پیمانکاری

نظام فنی، اجرایی، مشاورین و پیمانکاران در نامه‌ای خطاب به شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی و صنفی و حرفه‌ای گفت: خدمات بازرسی و مشاوره میدانی تواند با توجه به شرایط منطقه و پروژه با رعایت دستورالعمل الزامات بهداشتی و سلامت محیط کار در پروژه‌های عمرانی، خدمات موضوع قرارداد را ادامه دهند.

تین نیوز

معاونت نظام فنی، اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای خطاب به شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی و صنفی و حرفه‌ای گفت: خدمات بازرسی و مشاوره میدانی می‌توانند با توجه به شرایط منطقه و پروژه با رعایت دستورالعمل الزامات بهداشتی و سلامت محیط کار در پروژه‌های عمرانی، خدمات موضوع قرارداد را ادامه دهند.

به گزارش تین نیوز، چندی پیش تشکل‌های مهندسی و صنفی و حرفه‌ای در نامه‌ای به‌نظام فنی، اجرایی، مشاورین و پیمانکاران  پیگیر ادامه اجرای قراردادهای پیمانکاری شده بود.

در این خصوص  نظام فنی، اجرایی، مشاورین و پیمانکاران اعلام کرد که: مصادیق شرایط حوادث قهری در قراردادهای حوزه نظام فنی و اجرایی کشور پیش‌بینی‌شده است و طرفین قراردادهای پیمانکاری ساخت و اجرا و پیمانکاری طرح و ساخت خدمات بازرسی و مشاوره میدانی با رعایت دستورالعمل الزامات بهداشتی و سلامت محیط کار در پروژه‌های عمرانی به‌منظور تحقق جلوگیری از بروز و گسترش بیماری در محدوده پروژه) ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات موضوع قرارداد را ادامه دهند.

همچنین در این نامه در خصوص پروژه‌هایی که منجر به جهش تولید می‌شود آمده است که: بدیهی است آن دسته از قراردادهایی که منجر به جهش تولیدشده و یا در فهرست طرح‌ها و پروژه‌های مهم قابل اتمام در سال ۱۳۹۶ قرار دارند، لازم است ضمن رعایت الزامات سلامت و بهداشت‌کار، ترتیبی اتخاذ گردد که تأخیری در روند اتمام و تکمیل آنها صورت نگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.