| کد خبر: 209341 |

افزایش خطوط اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان از هفته آینده

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به فعال شدن تعداد بیشتری از صنوف از هفته آینده بر خطوط اتوبوسرانی ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به فعال شدن تعداد بیشتری از صنوف از هفته آینده بر خطوط اتوبوسرانی ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده خواهد شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از مهر، قدرت افتخاری با اشاره به افزایش نرخ ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و تأیید فرمانداری شهرستان اصفهان نرخ کرایه اتوبوس با افزایش ۲۵ درصدی اعمال شد.

وی افزود: اگرچه هزینه‌های مربوط به حمل و نقل با افزایش چند برابری همراه است و گاهی این هزینه ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصد افزایش داشته است، اما رعایت حقوق مصرف کننده در اولویت مدیریت شهری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در سال گذشته در سه ماه ضربه سنگین اقتصادی به این بخش وارد شد، ابراز داشت: افزایش چند برابری هزینه سیستم حمل و نقل عمومی با ماهیت عام المنفعه بودن، به ویژه در اغتشاشات آبانماه که بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دچار خسارت شد و در ماه آذر به علت آلودگی هوا با تعطیلی مواجه شدیم و در نهایت اسفندماه با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌های مربوطه خسارات اقتصادی بر بخش دولتی و خصوصی در حوزه حمل و نقل شهری حادث شد.

وی بیان داشت: به غیر از خسارات به ناوگان اتوبوسرانی برآورد می‌شود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان خسارات تنها با کاهش مسافر بر پیکر ناوگان حمل و نقل عمومی وارد گردیده است.

افتخاری با اشاره به اینکه کرایه خطوط در روزهای تعطیل با ۱۵ درصد افزایش نسبت به روزهای عادی اعمال می‌شود، گفت: چنانچه کارت بلیت الکترونیک فاقد شارژ باشد و یا مسافر این کارت را همراه نداشته باشد مبلغ دو هزار تومان توسط کارت بلیت راننده یا بازرس اعمال می‌شود.

وی اشاره‌ای هم به مدیریت ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر اصفهان و حومه داشت و گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به غیر از خطوط مرتبط با حومه و مترو، مابقی خطوط با ۶۳ خط فعال خواهد بود و با رصد و گزارش روزانه به تدریج بر خطوط افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۵۰۰ اتوبوس در کلان شهر اصفهان فعال است، اظهار داشت: در هفته آینده با تدابیر اندیشیده شده افزایش خطوط در ناوگان حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد. با توجه به کاهش ۸۵ درصدی بهره برداران خطوط اتوبوسرانی به علت تعطیلی مدارس و برخی صنوف از هفته آینده با فعال شدن تعداد بیشتری از صنوف بر خطوط ناوگان اتوبوسرانی افزوده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.