| کد خبر: 208737 |

تغییر لوگو خودروسازان مشهور دنیا برای رعایت فاصله اجتماعی

بعضی از برند‌های خودرویی شناخته شده جهان مانند آئودی، هیوندای و فولکس‌واگن هم با تغییر نمادین لوگو و شعار خود، مردم را دعوت به رعایت «فاصله اجتماعی» برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کردند که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

تین نیوز

بعضی از برند های خودرویی شناخته شده جهان مانند آئودی، هیوندای و فولکس واگن هم با تغییر نمادین لوگو و شعار خود، مردم را دعوت به رعایت «فاصله اجتماعی» برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کردند که در این گزارش به آن می پردازیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، کشورهای زیادی اقدام به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کرده و دستور به لغو تجمعات داده اند. در واقع ماندن در خانه بسیار ضروری بوده و همه باید برای ریشه کن کردن این ویروس با یکدیگر همکاری کنند.

اما این فاصله گذاری اجتماعی و دوری افراد از هم مشکل خاصی برای لوگوی هیوندای به وجود آورده چراکه در لوگوی هیوندای دو نفر در حال دست دادن با یکدیگر هستند! در شرایطی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده اصلاً نباید با یکدیگر دست بدهیم!

 براساس این گزارش، بعضی از برند های خودرویی شناخته شده جهان مانند آئودی و فولکس واگن هم با تغییر نمادین لوگو و شعار خود، مردم را دعوت به رعایت «فاصله اجتماعی» برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کردند.

تا زمانی که بیماری کووید ۱۹ شیوع داشته باشد باید همانند لگو این خودروها عمل کرده و دست دادن و روبوسی را فراموش کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.