| کد خبر: 203152 |

◄ ورشکستگی 26 شرکت هواپیمای در سال 2019

در سال 2019 بالغ بر 26 شرکت هواپیمایی در دنیا ورکشسته شدند.

تین نیوز

در سال گذشته تعداد زیادی از شرکت‌های هواپیمایی در جهان ورشکسته شدند که یکی از آنها، بزرگترین غول‌های مسافرتی انگلیس به نام «توماس کوک» بود.

به گزارش تین نیوز، در سال 2019 بالغ بر 26 شرکت هواپیمایی در دنیا ورشکسته شدند اما دلایل ورشکستگی این ایرلاین‌ها چیست؟

مقررات‌زدایی تاثیر زیادی بر عقب‌ماندگی شرکت‌های هواپیمایی داشت به طوری که موفقیت خطوط هوایی کم هزینه باعث سقوط بسیاری از ایرلاین‌های محبوب شد تا آنجا که در دهه 1990 غول‌های محبوبی در صنعت حمل و نقل هوایی منقرض شدند که در نهایت مقررات زدایی و خطوط کم هزینه، به تولد ایزی جت و رایان ایر انجامید تا بازار اروپا را متحول کنند.

رایان‌ایر در حالی اکنون بیش از 130 میلیون مسافر در سال جابه‌جا می کند که موج فروپاشی غول‌های محبوب اروپایی چند وقتی است که شروع شده است.

سال 2019 برای صنعت حمل و نقل هوایی پر از فراز و نشیب بود چرا که بازیگران جدیدی به صحنه رقابت آمدند و عده‌ای نیز از این میدان بیرون رفتند.

در سال گذشته میلادی یکی از بزرگترین غول‌های مسافرتی انگلیس به نام «توماس کوک» که در گذشته به عنوان یک مدل موفق کسب‌وکار ارائه‌ پکیج تور فعالیت می‌کرد به دلیل این‌که نتوانست دولت انگلیس را به اعطای تسهیلات اضافی متقاعد کند  مجبور شد بیش از ۵۰۰ دفتر شرکت خود را در انگلیس تعطیل کند که با این اقدام سرنوشت حدود ۹ هزار نفر نامشخص ماند.

در این میان 26 شرکت هواپیمایی Adria Airways, Thomas Cook Group, flyBMI, Germania, Jet Airways, Avianca Brasil & Argentina, Aigle Azur, Fly Jamaica Airways, WOW Air, New Gen Airways, California Pacific Airlines, Insel Air, Al Naser Wings Airlines, XL Airways, Asian Express Airline, TAM Bolivia, Aerolíneas de Antioquía, Air Phillip, Wisdom Airways, Tajik Air, Peruvian Airlines, ViaAir, Taron Avia, Astra Airlines, Silverstone Air, Far Eastern Air Transport, در سال 2019 فعالیت خود را متوقف کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.