| کد خبر: 201838 |

دولت فاقد برنامه برای گازسوز کردن ناوگان حمل و نقل عمومی است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به ضرورت گازسوز کردن خودور‌های عمومی کشور، گفت: گازسوزکردن خودروهای عمومی موجب کاهش آلاینده‌های سوختی می‌شود اما دولت فاقد برنامه جامع برای گاز سوز کردن خودروهای حمل‌ونقل عمومی است.

تین نیوز

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به ضرورت گازسوز کردن خودور‌های عمومی کشور، گفت: گازسوزکردن خودروهای عمومی موجب کاهش آلاینده‌های سوختی می‌شود اما دولت فاقد برنامه جامع برای گاز سوز کردن خودروهای حمل‌ونقل عمومی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت،علیم یارمحمدی در رابطه با صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر اینکه سال آینده با بودجه دولت خودروهای حمل‌ و نقل عمومی گازسوز می‌شود، گفت: گازسوزکردن خودروهای عمومی موجب کاهش مصرف بنزین در کشور و همچنین کاهش آلاینده‌های سوختی بدلیل جایگزین کردن سوخت سی ان جی بجای بنزین می‌شود. اما این کار نیازمند ارائه برنامه جامع و کاملی است که با توجه به عملکرد دولت، بعید میدانم چنین برنامه‌ای برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و گاز سوز کردن این ناوگان داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به ضرورت گاز سوز کردن خودر‌وهای عمومی کشور، تصریح کرد: گازسوز کردن خودروهای عمومی یکی از مسائل بسیار مهم کشور بوده که در برنامه پنج و ششم توسعه نیز به آن اشاره شده است.  

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه 18 میلیون خودرو در کشور وجود دارد، گفت: دولت از محل صرفه جویی در مصرف بنزین، به خودروهای عمومی برای گاز سوز کردن تسهیلات و کمک هزینه ارایه می کند. بنده معتقدم دولت با اهتمام و تلاش بیشتر می‌تواند تا پایان برنامه ششم، اقدامات قابل قبولی در این حوزه داشته باشد.

گاز سوز کردن خودروها نیازمند بهبود زیرساخت‌های کشور است/ مشکلات کمبود جایگاه CNG در سیستان و بلوچستان

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه گاز سوز کردن خودروها نیازمند بهبود زیرساخت‌های کشور است، اظهار کرد: برخی از استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان فاقد زیرساخت مناسب در حوزه سوخت سی ان جی هستند. کمبود جایگاه CNG در برخی شهرستان‌ها مشکلات زیادی از جمله تشکیل صف‌های طولانی و ایجاد ترافیک را برای مردم به وجود آورده است./

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.