| کد خبر: 195125 |

سه گروه راهداری مدیریت یکپارچه جاده‌های شمال سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند

سه گروه راهداری مدیریت یکپارچه جاده‌های شمالی این استان را برعهده دارند تا خدمات به صورت متمرکز و منسجم در منطقه ارائه شود.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه گروه راهداری مدیریت یکپارچه جاده‌های شمالی این استان را برعهده دارند تا خدمات به صورت متمرکز و منسجم در منطقه ارائه شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایوب کرد  اظهار داشت: با استفاده از تجربیات قبلی و ایده‌های مطرح شده توسط همکاران این اداره کل و به منظور یکپارچه‌سازی تصمیمات مدیریتی و اجرایی به‌ویژه در مواقع بروز بحران تصمیم بر تمرکز امکانات و ماشین‌آلات راهداری در قالب سه گروه شد که در همین راستا اکیپ وحدت  از مرداد در شمال این استان راه‌اندازی شده است.

 وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان تابستان دو اکیپ دیگر در زاهدان و سراوان راه‌اندازی خواهد شد تا راه‌های سایر شهرستان‌های حوزه فعالیت این اداره کل با توجه به موقعیت جغرافیایی توسط این اکیپ‌ها تحت مدیریت یکپارچه قرار گیرند.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل یکی از دستگاه‌های پیش‌رو در زمینه انجام پروژه‌های راهداری به‌صورت امانی است که این امر در راستای پیشبرد عملی اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از امکانات و سرمایه‌های انسانی و اقتصادی گام موثری محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.