| کد خبر: 192558 |

◄ جابجایی بیش از 1 میلیون و 221 هزار نفر مسافر در استان سیستان و بلوچستان

بیش از 1 میلیون و 221 هزار نفر مسافر در استان سیستان و بلوچستان در سه ماه اول سال جاری جابه جا شدند.

تین نیوز

بیش از 1 میلیون و 221 هزار نفر مسافر در استان سیستان و بلوچستان در سه ماه اول سال جاری جابه جا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی بیش از 1 میلیون و 221 هزار نفر مسافر از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب 142 هزار و 85 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شده اند. این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 38 درصدی در تعداد سفر و 30 درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی مسافران می توانند به منظور انجام سفری توام با آرامش و اطمینان، نسبت به انجام برنامه ریزی های قبلی و خرید بلیت اینترنتی از طریق وبسایت های www.payaneh.ir وwww.irsafar.com و www.safar724 و دیگر وبسایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافری اقدام نمایند.

 وی در ادامه گفت: پیش بینی می شود در طول اجرای طرح تابستان 1398 بالغ بر 1 میلیون و 500 هزار نفر مسافر از خدمات حمل و نقل عمومی جاده ای در بخش مسافر  استفاده و به مقاصد مختلف درون و برون استانی سفر کنند.

باقری در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 234 دستگاه اتوبوسVIP نیز جهت افزایش رفاه مسافران در استان کار جابجایی مسافران را انجام می دهند گفت: کاربران جاده ای استان ضمن امکان تماس با تلفن گویای 141 و مراجعه به وبسایت www.141.ir جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود، می توانند از طریق تماس با تلفن 3141، در خصوص موارد مرتبط با تردد در جاده از جمله وضعیت راه ها و علائم ایمنی نصب شده در آن، با ما در ارتباط باشند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.