| کد خبر: 194545 |

طی یک روز؛

تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ۵۶ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۵۶ نفر در تصادفات روز جمعه استان خبر داد.

تین نیوز

محسن جلیل در جمع خبرنگاران با اشاره به  مصدومیت ۵۶ نفر در تصادفات روز جمعه استان گفت: تا ساعت ۲۲ جمعه شب ۱۹ فقره تصادف به اورژانس گزارش شد و این حوادث  ۵۶ نفر مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جلیل با اشاره به این تصادفات، بیان داشت: در ساعت ۱۶و۲۷ در مسیر شهرک ولایت نزدیک به تیپ ۴۸ فتح یاسوج واژگونی پژو ۴۰۵ به مرکز پیام گزارش شد و در این حادثه از سرنشینان  خودروی پژو که در مجموع هشت سرنشین داشت یک خانم ۳۰ ساله قبل از رسیدن اورژانس به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این تصادف یک خانم ۲۴ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود که توسط تکنسین های اورژانس  با اقدام سریع و به موقع پزشکی از جمله احیای موفق از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و ۶ مصدوم دیگر توسط اکیپ های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

جلیل تصریح کرد: تا ساعت ۲۲،  مجموعا ۱۹ فقره تصادف با ۵۶ مصدوم امدادرسانی شدند که متاسفانه یکی از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس جان باخته، یکی از مصدومان دیگر توسط اورژانس احیای موفق و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و مابقی  با هدف پوشش نیاز پزشکی بیش تر منتقل شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث استان به مراسم تشییع پیکر آیت اله آقا میراحمد تقوی اشاره کرد و افزود: ۱۰ نفر در این مراسم توسط اکیپ های اورژانس با توجه به نیاز پزشکی خدمات اورژانسی دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.