| کد خبر: 191489 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

◄ تفریحی هیجان‌انگیز در پارک ‌های آبی آنتالیا

مسلما اگر شما جزو آن دسته از مسافران باشید که فصل گرم سال را جهت مسافرت انتخاب می‌کنید، حتما شنا کردن و تفریحات آبی را به عنوان یکی از گزینه‌های سفرتان برمی‌گزینید.

تین نیوز

مسلما اگر شما جزو آن دسته از مسافران باشید که فصل گرم سال را جهت مسافرت انتخاب می‌کنید، حتما شنا کردن و تفریحات آبی را به عنوان یکی از گزینه‌های سفرتان برمی‌گزینید.

به گزارش تین نیوز، هر چند آنتالیا سواحل متعددی دارد، اما پارک ‌های آبی آنتالیا نیز از جمله مکان‌هایی هستند که با تنوع بسیار در وسایل و تجهیزات خود آدرنالین را در شما به اوج می‌رسانند.

ضمن اینکه شما می‌توانید آرامش دریا و همچنین تجربه یک آفتاب گرفتن مطلوب را در استخرهای خاص پارک‌ های آبی آنتالیا تجربه کنید. اما دانستن اینکه به کدام پارک مراجعه کنید نیز مورد مهمی است که قبل از هر چیزی در مورد آن باید برنامه‌ریزی کنید. در اینجا چند نمونه از برترین پارک‌ های آبی آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

-آبی-آکوالند-آنتالیا-10-e1512239728994

پارک آبی آکوا لند آنتالیا

اگر از افراد مختلف، آدرس مکانی تفریحی که در هر لحظه آن هیجان را تجربه کرده باشند، بپرسید؛ به شما آکوا لند را به عنوان یکی از بهترین پارک‌ های آبی آنتالیا معرفی می‌کنند. آکوا لند با مربیان حرفه‌ای و خدمات بسیار مطلوب از سال 1994 فعالیت خود را در مرکز این شهر آغاز نموده است. این پارک  در تور آنتالیا ، اولین پارک آبی به همراه دلفین لند در آنتالیا محسوب می‌شود که با گونه‌های گیاهی مختلف موجود در خود فضایی متفاوت را برای یک تفریح مناسب در اختیار شما می‌گذارد.

آکوا لند دارای استخر اصلی، استخر کودکان، سرسره‌های بزرگ آبی برای کودکان و بزرگسالان، سرسره سقوط آزاد، قایق‌رانی و وسایل آبی دیگر نظیر برج‌های استوایی، هشت‌پا و دزد دریایی است. این پارک با ظرفیت پذیرش روزانه 2000 نفر، یکی از بزرگترین پارک آبی منطقه محسوب می‌شود.

اگر به دنبال دیدن دلفین‌ها از نزدیک هستید، تماشای نمایش جذاب این موجودات دوست‌داشتنی که با حرکات آکروباتیک فوق‌العاده شما را شگفت‌زده می‌کنند، از دست ندهید. در این محل شما می‌توانید به مدت یکساعت به تماشای نمایش دلفین‌ها بنشینید و حتی پنج دقیقه با آنها شنا کنید.

اگر به آکوا لند سفر می‌کنید، توجه داشته باشید که همانند سایر پارک‌های آبی با تی‌شرت، شلوار جین و لباس‌های غیر معمول و به عبارتی بجز لباس مخصوص شنا به این پارک نروید. ضمن اینکه آوردن غذا و نوشیدنی از بیرون پارک به داخل آکوا لند ممنوع است. شما می‌توانید از ساعت 10 صبح الی 5 عصر از بودن در این پارک لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با پارک های آنتالیا در تور آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پرمیوم آنتالیا

یکی از بزرگترین پارک‌ های آبی آنتالیا که در داخل یک هتل پنج ستاره در شرق آنتالیا قرار گرفته است. این پارک با هشت استخر شنای روباز از ایده‌آل‌ترین پارک‌ های آبی آنتالیا برای آفتاب گرفتن است. استخر اصلی با 3319 متر مربع و عمق 140 سانتی‌متر کاملا مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی شده است. استخر کودکان با 62 متر مربع، لذت یک آبتنی مطلوب را به فرزندان شما هدیه می‌دهد. یک استخر سرپوشیده با مساحت 220 متر مربع و عمق 140 سانتی‌متر در بخش اسپا پارک آبی ریکسوس پرمیوم نیز لحظات لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند. در این پارک همچنین استخرهای خصوصی نیز برای افراد تدارک دیده شده است.

در ریکسوس پرمیوم به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌ های آبی آنتالیا شما می‌توانید از انواع وسایل نظیر سرسره‌های آبی، قایق‌های فضایی، رودخانه آرام، راکت سقوط آزاد در آب، توپ‌های آبی و چندین نوع وسایل مهیج دیگر را امتحان کنید. سازه‌های مخصوص بازی کودکان موجود در این پارک آبی، به فرزندان شما امکان کشف فعالانه محیط اطراف‌شان را فراهم می‌سازند.

علاوه بر تفریحات آبی، اگر زمان کافی دارید، یک روز کامل را در این پارک بگذرانید. انواع رستوران‌ها با غذاهای سنتی و بین‌المللی، کافی شاپ، اینترنت رایگان هر آنچه شما نیاز دارید را تامین می‌نماید. ریکسوس پرمیوم با امکانات بی‌نظیر خود، عنوان برترین شهر بازی آنتالیا را نیز به خود اختصاص داده است.

این پارک همچنین دارای دلفیناریوم و نمایش شیرهای دریایی است که ساعات جذاب و دوست‌داشتنی را به شما هدیه می‌دهد.

پارک آبی ددمان آنتالیا

به گزارش سفر باتو ، سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده پارک آبی ددمان در شهر آنتالیا معروف است. با 23 آبشار و استخر مختلف همراه با مهیج‌ترین وسایل تفریحی آبی، این پارک به یکی از محبوب‌ترین پارک‌ های آبی آنتالیا تبدیل شده است. شیب سرسره‌های این پارک از ملایم تا نزدیک به عمود طراحی شده است به نحوی که اوج هیجان را برای علاقمندان خود فراهم کند. غارهای آب، سرسره‌های مارپیچ، سرسره‌های شیب‌دار مخصوص کودکان و یک جکوزی غول پیکر لحظات خوشی را به شما هدیه می‌دهد.

از جمله فعالیت‌های جالب توجه در این پارک، مسابقه داخل صخره‌ها در آب‌های یک رودخانه وحشی، رودخانه با سرعت بالا و تجربه اثر سیاه چاله، سرسره‌های گروهی با دوستان و خانواده، استخر مواج و سرسره کامیکازی با شیب نزدیک به عمود می‌باشد.

پارک آبی ددمان به عنوان یکی از مهیج‌ترین پارک‌ های آبی آنتالیا در تور آنتالیا ، در امتداد ساحل آنتالیا قرار دارد و منظره‌ای از دریای مدیترانه و کوه‌های اطراف را در جلو چشمان شما قرار می‌دهد. فضای لازم برای حمام آفتاب، رستوران و خرده‌فروشی‌های مختلف کلیه امکانات لازم برای گذران یک روز کامل در این پارک را فراهم کرده است.

aqua-park-shutterstock_270585962

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.