| کد خبر: 189045 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

اعزام ۱۰ دستگاه کامیون از قزوین به بندر امام

۱۰ دستگاه کامیون از قزوین به بندر امام خمینی اعزام شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۰ دستگاه کامیون راهداری برای حمل چغندر قند از قزوین به بندر امام  اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، افشین پیر نون اظهار داشت: با توجه به کمبود کامیون برای حمل چغندر قند از بندر امام، شوش و استان خوزستان و نیاز مبرم به انواع کامیون برای حمل بار مقدار زیادی کالاهای اساسی استان در بنادر جنوبی در انبارها منتظر اعزام کامیون هستند و تاکنون تعداد زیادی از کامیون‌های بخش خصوصی و ۱۰ دستگاه از کامیون‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان به منظور همکاری و همدلی و ارائه کارنامه قبولی در شرایط مختلف مانند ۲۶ آذر سال ۶۲ و همکاری در سال گذشته تصریح کرد: ۳۰ درصد سهمیه سوخت کامیون‌های اعزامی به بنادر جنوبی اضافه می‌شود و به کامیون‌های با ظرفیت ۲۰ تن به بالا به سقف سهمیه عملکردی هم افزوده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: انتظار داریم روزانه ۱۰ درصد کل بارنامه‌های صادره هر شرکت به کامیون‌های اعزامی به بنادر جنوبی اختصاص داده شود.

وی گفت: برای پشتیبانی از این شرایط ۱۰ دستگاه کامیون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را به جنوب اعزام کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.