| کد خبر: 186228 |

ساخت سیل‌بند خاکی برای جلوگیری از ورد آب به جاده اهواز-خرمشهر

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در 40 کیلومتری محور اهواز به خرمشهر، به دلیل طغیان رودخانه کارون، آب به سطح جاده رسیده است اما با تلاش نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ایجاد سیب بند خاکی در حدود یک کیلومتر، از ورد آن به جاده جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ،  غلامعباس بهرامی نیا، با بیان اینکه این سیل‌بند به صورت مداوم در حال ترمیم است، گفت: شرایط محور بستگی به مقدار آب اطراف جاده جریان دارد ولی این احتمال هست که آب وارد جاده شود ولی تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

بهرامی‌نیا با اشاره به شرایط محور آبادان-ماهشهر، افزود: این محور نیز دچار آبگرفتگی نشده و تردد به شکل عادی در جریان است و برای پیشگیری از احتمال آبگرفتگی، نیروهای راهداری در حال ایجاد سیل بند خاکی هستند که با ایجاد این سیل بندها این جاده از خطرآبگرفتگی در امان خواهد ماند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از چند استان به منظور کمک از جمله ایجاد سیل بند و استحکام بخشی سیل بندها وارد استان شده اند.

بهرامی نیا گفت: تا رفع کامل آبگرفتگی جاده‌ها امکان ترمیم آنها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم آب‌های جاری در سطح استان به شکلی هدایت بشوند که مشکلی برای جاده‌ها و اختلالی در تردد خودرو ها نداشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.