| کد خبر: 184934 |

◄ آمادگی فرودگاه‌های مازندران برای عبور از بحران

مدیرکل فرودگاه‎های استان مازندران ضمن اشاره به فضاسازی و برگزاری برنامه‎های مفرح در فرودگاه‎های ساری، رامسر و نوشهر در روزهای نوروز از آمادگی این فرودگاه‎ها برای عبور از شرایط نامساعد جوی و بارش‎های شدید خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان مازندران ضمن اشاره به فضاسازی و برگزاری برنامه‎های مفرح در فرودگاه‎های ساری، رامسر و نوشهر در روزهای نوروز از آمادگی این فرودگاه‎ها برای عبور از شرایط نامساعد جوی و بارش‎های شدید خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی اداره‎کل فرودگاه‎های مازندران، سعداله وطن‎خواه گفت: همزمان با آغاز تعطیلات و سفرهای نوروزی فرودگاه‎های استان مازندران تمهیدات لازم به منظور استقبال از مسافران نوروزی و خوشامدگویی به سال نو در قالب فضاآرایی، زیباسازی محاوط و بهسازی و زیباسازی مبادی ترمینال‎ها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تحویل سال اجرای موسیقی سنتی آیینی مازندرانی در هر سه فرودگاه انجام شده است، گفت:همچنین غرفه‎های صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری در جهت ارائه خدمات استان گردی دایر شده است و کودکان در غرفه‎های نقاشی و مسابقات ویژه کودکان و مسافران لحظات شادی را تجربه می‎کنند.

وطن خواه همچنین با توجه به شرایط جوی و وقوع باران‎های سیل‎آسا به تمهیدات صورت گرفته برای جلوگیری از آسیب دیدن سطوح پروازی و زیرساخت‎های عملیاتی اشاره گفت: با پیش‎بینی‎های صورت گرفته و جلسات پیش از مواجهه با بارش‎ها و هماهنگی با شرکت های هواپیمایی، در طول این بارش‎ها و بروز سیل، هر سه فرودگاه استان فعال و در حال ارائه خدمات پروازی و امدادی به مناطق سیل زده بود و جز یک پرواز در مسیر تهران - رامسر - تهران، تمامی پروازها در موعد مقرر انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فرودگاه گرگان و احتمال به وجود آمدن مشکل و وقفه در پروازهای آن فرودگاه در این روزها تمام واحدهای عملیاتی و فنی فرودگاه‎های استان به حالت آماده‎باش درآمدند و برای همکاران شیفت اضافه قرار داده شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران، همچنین از برقراری پروازهای فوق‎العاده نوروزی در مسیرهای مشهد در فرودگاه ساری و در مسیرهای تهران و مشهد در فرودگاه‎های رامسر و نوشهر خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.