| کد خبر: 184402 |

◄ خدمت رسانی متفاوت فرودگاه امام در نوروز ۹۸

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی از برنامه‌ریزی‌های دقیق با هدف خدمت‌رسانی متفاوت در ایام سفرهای نوروزی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی از برنامه‌ریزی‌های دقیق  با هدف خدمت‌رسانی متفاوت در ایام سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (IKACNews) همزمان با ایام پایانی سال، همایش بزرگ خدمت‌گزاران سفرهای نوروزی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، جمعی از  معاونین، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان خطوط هوایی مستقر و همچنین کارکنان بخش مختلف شهر فرودگاهی امام‌خمینی در سالن همایش هتل فرودگاهی این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی رستمی  مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، از برنامه‌ریزی‌های دقیق با هدف خدمت رسانی متفاوت در ایام سفرهای نوروزی در این شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: مسافرانی که نوروز امسال مهمان فرودگاه هستند باید تفاوت را در ارائه خدمات نسبت به سال های گذشته احساس کرده و این مهم با سعی و تلاش همه همکارانم در شهر فرودگاهی امام‌خمینی محقق خواهد شد.

وی گفت: خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران مهم‌ترین رسالتی است که در سال 98 به عهده تک تک ما در این مجموعه گذاشته شده و با همت والایی که از همه کارکنان بخش‌های مختلف سراغ دارم قطعا به این هدف که برای سال آینده ترسیم شده است، دست پیدا خواهیم کرد.

رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی افزود: از اهداف مهم ما در این مجموعه تبدیل آن به یکی از نمادهای توسعه‌ای و  اقتصادی صنعت هوایی کشور است که مطمئن هستم با تلاش تمامی کارکنان و مدیران شهر فرودگاهی می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

رستمی از تمامی کارکنان این مجموعه خواست تا با رفتار و اخلاق خوش میزبانی ایده‌آل برای مسافران نوروزی باشند و تمام توان خود را برای جلب رضایت مسافران به کار گیرند.

وی گفت: در نوروز پیش‌رو تمامی کارکنان بخش های مختلف شهر فرودگاهی امام‌خمینی کار مجدانه همراه با نشاط را سرلوحه خود قرارداده تا بستری مناسب برای مسافرانی که مهمان فرودگاه هستند، ایجاد کنند

وی ادامه داد: تمام مردم ایران از ما توقع خدمتی صادقانه دارند که دراین راستا باید توقع آن‌ها را برآورده کنیم.

در پایان این برنامه از کارکنان شاغل که در مسابقات ورزشی جام فجر دارای کسب عنوان شدند و هم‌چنین بازنشستگان اخیر شهر فرودگاهی امام‌خمینی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.