| کد خبر: 182978 |

◄ کاهش زمان انتظار مسافران ورودی جهت دریافت بار در فرودگاه امام

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از کاهش زمان ایستایی مسافران ورودی جهت دریافت بار و چمدان همراه در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی امام(ره) خبر داد.

تین نیوز

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از کاهش زمان ایستایی مسافران ورودی جهت دریافت بار و چمدان همراه در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی امام(ره) خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حمیدرضا نصرتی اظهار داشت : با هدف کاهش زمان ایستایی مسافران در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عملیات تغییر تسمه نقاله های سالن ورودی این ترمینال آغاز شد.

وی گفت : در همین راستا امروز یک تسمه نقاله 120 متری در قسمت شرقی سالن ورودی ترمینال مسافری مورد بهره برداری قرار گرفت.

نصرتی با اشاره به اینکه تسمه نقاله های قبلی توسط شرکت اروپایی ساخته شده بودند گفت : تسمه نقاله های جدید در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) توسط متخصصین داخلی و با یک سوم هزینه مشابه خارجی طراحی و ساخته شدند.

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود : با توجه به طول بالای این تسمه نقاله ها توزیع بار مسافران روی آن ها به شکل بهتری انجام می شود و زمان ایستایی مسافر برای دریافت بار کاهش خواهد یافت و این امر در خصوص پذیرش مسافران هواپیماهای پهن پیکر که ظرفیت بالایی دارند حائز اهمیت است.

پیش از این در اسفند ماه 96 نیز با همکاری اداره کل عملیات فرودگاهی و ادارات تابعه ، یک تسمه نقاله 120 متری در قسمت غربی سالن ورودی ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آماده ونصب شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.