| کد خبر: 182994 |

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران؛

◄ عده‌ای به دنبال دلالی فلیتر دوده هستند

کارایی فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌های موجود مورد تایید قرار نگرفته اما متاسفانه دلالانی هستند که هم‌چنان به دنبال فروش این فیلترها به شهرداری هستند و حتماً در این مورد با شهردار تهران گفتگو خواهند کرد تا در جریان این موضوع قرار گیرند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، از ورود دلالان به بخش فروش فیلتر دوده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، به نقل از مهر محمد علیخانی با اشاره به این نکته که مدیریت شهری برنامه‌ای برای خرید فیلتر دوده ندارد اما دلالانی به دنبال فروش فیلتر به شهرداری هستند، اظهار کرد: متاسفانه اطلاعات اشتباهی در اختیار شهردار تهران قرار می‌دهند و اعتبارات پیش‌بینی شده برای خرید فیلتر دوده از بودجه حذف شده و مدیریت شهری برنامه‌ای برای خرید و نصب فیلتر دوده برای اتوبوس‌ها ندارد.

وی ادامه داد: کارایی فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌های موجود مورد تایید قرار نگرفته اما متاسفانه دلالانی هستند که هم‌چنان به دنبال فروش این فیلترها به شهرداری هستند و حتماً در این مورد با شهردار تهران گفتگو خواهند کرد تا در جریان این موضوع قرار گیرند.

علیخانی با بیان این‌که کارخانه آلمانی تولیدکننده اتوبوس در نامه‌ای اعلام کرد نصب این فیلترها مورد تایید نیست، گفت: این فیلترها با موتور و سوخت اتوبوس‌های موجود همخوانی ندارد و تنها روی دست شهرداری هزینه می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: اگر یک دانشگاه یا یک نهاد مطالعاتی تاثیر این فیلترهای دوده را بر روی اتوبوس‌های موجود تایید و اعلام کند نصب این فیلترها کارایی دارد. شورای شهر نیز با خرید فیلتر موافق است. اما هنوز کارایی این فیلترها تایید نشده و اعلام شده 50 فیلتری که نصب شده به دلیل عدم هماهنگی میان سوخت و موتور اتوبوس‌ها، راننده‌ها آنها را باز کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.