| کد خبر: 182935 |

◄ پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای خوزستان در ایام نوروز

مدیر کل را هداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری جاده ای از 12 اسفند آغاز می شود.

تین نیوز

مدیر کل را هداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری جاده ای از 12 اسفند آغاز می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای، غلامعباس بهرامی نیا با اعلام زمان پیش فروش بلیت های نوروزی خاطر نشان کرد: طرح جابجایی مسافران نوروزی از 25 اسفند شروع می شود و به مدت 22 روز تا 17 فروردین ادامه دارد.

بهرامی نیا با بیان اینکه پیش فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می شود،گفت:  پیش‌فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی و سطح شهری شرکت‌های مسافربری انجام می شود.

وی در ادامه افزود: جهت تسهیل در تهیه بلیت و ارائه خدمات به مسافران در صورت نیاز تعداد مناسبی دفاتر متمرکز در سطح شهر دایر می شود.

بهرامی نیا گفت:تعداد 23 پایانه مسافربری فعال در 17 شهرستان وجود دارد که در طول ایام تعطیلات نوروزی آماده جابه جایی مسافران هستند.

وی در ادامه افزود: پایانه های مسافربری در سال 97 طی 50 هزار سفر درون و برون شهری تعداد 395284 مسافر را  جابه جا کرده اند که از این تعداد مسافر 62 درصد بصورت درون شهری و 38 درصد بصورت برون شهری جا به جا شده اند.

بهرامی نیا با اشاره به فعال بودن 168 شرکت حمل و نقل مسافر در استان، اظهار داشت:سامانه های پیام کوتاه  1000142 و 2000141 برای دریافت هر گونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.