| کد خبر: 182855 |

پس از هشدار یک نماینده انجام شد:

درخواست رئیس مجلس از وزارت اطلاعات برای پیگیری منشا پیامک‌های تهدیدآمیز

رئیس مجلس از وزارت اطلاعات برای پیگیری منشا پیامک‌های تهدیدآمیز درخواست پیگیری کرد.

تین نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات خواست موضوع پیامک‌های ارسالی به نمایندگان را پیگیری کند و در این رابطه گفت‌: این رفتارهای ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است.

به‌ گزارش تین‌نیوز وبه نقل از ‌ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی جزئیات بودجه ۹۸ در پاسخ به تذکر محبی‌نیا در مورد ارسال پیامک تهدید آمیز به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت‌: وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کند. این رفتار ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: البته یک فردی حرف نادرستی زده است، افرادی که اخلاق کثیف سیاسی دارند، به‌ هر حال وجهی ندارد که این موضوعات را محل اعتنا قرار دهیم.

جهانبخش محبی‌نیا، نماینده مردم میاندوآب در توضیح تذکرش گفت‌: پیامکی برای همه نمایندگان ارسال شده است که به همین دلیل متن آن را می‌خوانم.

وی متن این پیامک را این گونه خواند که "چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران، هیچ فرقی با هم ندارند، فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید.

 

وی شماره تلفن را در پشت تریبون مجلس شورای اسلامی قرائت کرد و گفت‌: شماره ای که پیامک زده است ۴۹.....۰۹۲۲ است. با توجه به این که شماره و منشا پیامک مشخص است به وزارت اطلاعات دستور دهید این فرد را پیدا کرده و با او برخورد جدی کند.

محبی‌نیا در پایان، صحبت‌های خود را با این جمله تمام کرد که "مرگ بر افرادی که پشت این تفکر و بیانات و تهدید هستند". این باعث پرورش نیروهایی می شود که به جز بی‌ادبی و بی‌احترامی به قانون چیزی ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.