| کد خبر: 180053 |

◄ کواکبیان: می‌گویند عده‌ای ضد انقلاب سیم ترمز اتوبوس دانشجویان را بریده‌اند

کواکبیان خطاب به علی لاریجانی گفت: مردم می‌پرسند شما که به خاطر یک نماینده جلسه ویژه‌ برگزار می‌کنید باید برای ۱۰ جان‌باخته این حادثه مسئولان اصلی دانشگاه آزاد را دعوت کنید تا جوانب قضیه در جلسه علنی بررسی شود.

تین نیوز

مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس با بیان اینکه در مورد اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات می‌گویند عده‌ای ضدانقلاب سیم ترمز اتوبوس را بریده‌اند این ادعا را عجیب‌وغریب دانست و خطاب به رئیس مجلس گفت: مردم می‌پرسند شما که به خاطر یک نماینده جلسه ویژه‌ برگزار می‌کنید باید برای ۱۰ جان‌باخته این حادثه مسئولان اصلی دانشگاه آزاد را دعوت کنید تا جوانب قضیه در جلسه علنی بررسی شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: ما برای یک نماینده جلسه ویژه‌ای نگذاشتیم، بلکه قبل از شروع جلسه مطالبی را آقایان گفتند و این موضوعی است که بی‌جهت در فضای مجازی مطرح شد، ضمن این‌که هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع رسیدگی می‌کند و نظرش را اعلام خواهد کرد.

لاریجانی یادآور شد: حادثه اخیر دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات حادثه مهم و تأثیرگذاری روی روان اجتماعی جامعه بود و من گفتم که کمیسیون آموزش موضوع را بررسی کند و از قوه قضاییه اطلاعات میدانی بگیرد تا براساس آن جلسه‌ای را تشکیل دهیم.

در حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در محوطه این دانشگاه متأسفانه 10 نفر کشته شدند و 25 نفر هم به‌دلیل جراحات شدید در بیمارستان بستری‌شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.