| کد خبر: 182281 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

◄ راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی در بندر شهید رجایی به عنوان نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد مستقر در صنایع غرب استان راه‌اندازی شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان گفت: مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی در بندر شهید رجایی به عنوان نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد مستقر در صنایع غرب استان راه‌اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، اله‌مراد عفیفی‌پور در مراسم راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی، افزود: در مجتمع بندری شهید رجایی بیش از ۱۲‌هزار نفر مشغول کار هستند که به دلیل شرایط سخت و پراسترس کاری، نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره هستند.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم و توافقی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفت تا با تامین فضای فیزیکی لازم در مرکز آموزش بندر توسط اداره‌کل بنادر، کارشناسان و متخصصان روان‌شناسی دانشگاه آزاد دو روز در هفته برای ارایه خدمات در مرکز حضور یابند.

مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در وهله اول ساکنان شهرک‌های مسکونی شهید رجایی و باهنر و هم‌چنین کارکنان شاغل در مجتمع بندری می توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

عفیفی‌پور ابراز امیدواری کرد: در مراحل بعدی نیز تلاش می‌شود تا زمینه لازم برای ارایه خدمات برای سایر اعضای جامعه بزرگ دریایی و بندری مرکز استان فراهم شود.

مهدی باقری؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز در این مراسم از جمله رسالت‌های این دانشگاه را برقراری ارتباط با جامعه و مراکز صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: دانشگاه آزاد در حال شاخه زدن در جامعه است و مردم باید خدمات این مجموعه را به شکل ملموس‌تری لمس کنند.

وی اضافه کرد: مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی بندر شهید رجایی نخستین مرکز راه‌اندازی شده در صنایع غرب بندرعباس و دومین واحد در مرکز استان پس از مرکز شهر بندرعباس است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.