| کد خبر: 179937 |

◄ قربانی حادثه اتوبوس دانشجویان که رسانه‌ها ندیدند

تا کنون با احتساب راننده اتوبوس، 11 نفر در این حادثه جان باخته‌اند اما در همه خبرها از مرگ 10 نفر صحبت به میان آمده است.

تین نیوز

فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از عدم توجه رسانه‌ها به کشته شدن راننده‌ای که درحادثه تصادف اتوبوس دانشگاه جان باخت، انتقاد کرده و عنوان کرده‌اند چرا هیچ کجا عکس و حرفی از راننده این اتوبوس نیست؟

به گزارش تین‌نیوز، آنان با درج مطلبی در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی مرتبط با حمل‌ونقل جاده‌ای از این موضوع خبر داده‌اند که تاکنون با احتساب راننده اتوبوس، 11 نفر در این حادثه جان باخته‌اند اما در همه خبرها از مرگ 10 نفر صحبت به میان آمده است.

این درحالی است بر اساس خبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، راننده این اتوبوس فرد بسیار با اخلاقی بوده و تا آخرین لحظه نیز برای حفظ جان دانشجویان و جلوگیری از شدت حادثه تلاش کرده است.

به گفته رانندگان، او همچنین مراسم ازدواج فرزند دخترش را در پیش داشته است.

photo_2018-12-28_20-23-07

در پیامی که در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و مورد توجه رانندگان قرار گرفته است، بر مظلومیت رانندگان تاکید شده است. رانندگانی که به گفته نویسنده، برای خرابی خودروهایشان باید هزینه‌های گزافی تقبل کنند و اگر روزی سر خط حاضر نباشند باید به هزار نفر پاسخ بدهند. رانندگانی که اگر وسیله نقلیه‌شان خراب شود باید در اسرع وقت تعمیرش کنند، اما هیچ مسئولی نمی‌گوید هزینه‌های گزاف تعمیرات را از کجا بیاورد! رانندگانی که از ابتدای سحر تا پاسی از شب در گرما و سرما برای خدمت‌رسانی به مردم پشت فرمان هستند و مرگ‌شان این‌چنین خاموش می‌ماند بدون هیچ یاد و تسلیتی. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.