| کد خبر: 179610 |

◄ ​اعزام راهداران به جاده‌های استان اردبیل

با تلاش راهداران سخت‌کوش استان تلاش می‌کنیم کلیه محورهای اصلی استان اردبیل را در ایام زمستان باز نگه‌داریم.

تین نیوز

مدیر کل این استان که در مراسم اعزام نمادین راهداران به محورهای استان در اردبیل سخن می‌گفت افزود: امسال در قالب 120 اکیپ، 458 نیروی انسانی با 251 دستگاه ماشین‌آلات برای انجام عملیات زمستانی عازم جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور شدند تا شبانه‌روز به مردم خدمت کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی مدیر جهادی استان اردبیل بابیان این‌که طرح زمستانی راهداری تا آخر فروردین ماه سال 1398 در 12 راهدارخانه ثابت و سیار استان اجرا خواهد شد، افزود: 15 هزار تن نمک برای انجام عملیات برفروبی در زمستان خریداری و در راهدارخانه‌ها انبارشده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل، افزود: با تلاش راهداران سخت‌کوش استان تلاش می کنیم کلیه محورهای اصلی استان را در ایام زمستان باز نگه‌داریم.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: ما با همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان هم‌چون پلیس‌راه، اورژانس، هلال‌احمر و مدیریت بحران استان همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا هموطنان در جاده‌های استان اردبیل سفری ایمن و آرام در همه فصول سال به ویژه ایام زمستان داشته باشند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از آمادگی کامل راهداران دیار سبلان برای اجرای طرح زمستان بیدار که مورد تاکید استاندار اردبیل نیز است خبر داد وبا اشاره به ساخت یک راهدارخانه در مسیر گردشگری و پیست اسکی آلوارس سرعین افزود: این راهدارخانه بااعتبار یک میلیارد و 280 میلیون تومان احداث می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.