| کد خبر: 177825 |

2 قطار در طول هفته از ارومیه به تهران حرکت می کند

2 قطار در طول هفته از ارومیه به تهران حرکت می کند.

تین نیوز

    مدیرکل راه آهن آذربایجان به افتتاح ایستگاه راه آهن ارومیه در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: دو قطار در ساعت 16 روزهای یکشنبه و پنجشنبه از ارومیه به تهران و ساعت 21 روزهای شنبه و چهارشنبه از تهران به ارومیه حرکت می کند.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، شاپور ارسلانی افزود: نخستین قطار این مسیر خانواده های شهدا و ایثارگران را از ارومیه به مشهد منتقل کرد و این عزیزان ساعت 21 فردا /جمعه/ در مسیر بازگشت از مشهد حرکت می کنند و ظهر روز شنبه به ارومیه می رسند.

وی با تاکید بر اینکه روز شنبه به صورت فوق العاده از ارومیه به تهران مسافرگیری می شود، ادامه داد: هر هفته دو قطار در ایستگاه راه آهن ارومیه حضور می یابد و مسافران این شهر را به سمت تهران جابجا می‌ کند.

وی با اشاره به اینکه مسافران می‌ توانند از تمامی آژانس‌های سطح کشور و شهر ارومیه، به صورت اینترنتی بلیط تهیه کنند، اضافه کرد: مبلغ میانگین بلیط قطار در مسیر ارومیه - تهران، 65 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راه آهن آذربایجان بیان کرد: قطارهای درجه یک با واگن‌های چهار و شش تخته مسافران این منطقه را جابجا می کند.

ارسلانی با اشاره به اینکه بخش باری این ایستگاه از دو ماه پیش راه اندازی شده است، اضافه کرد: کارخانه داران و تولید کننده ‌ها می‌توانند از این فرصت برای جابجایی کالاهای خود استفاده کنند.

به گزارش ایرنا راه‌آهن مراغه - ارومیه دو استان مهم کشور را به هم وصل کرده است و از شهرهای ملکان، نقده، میاندوآب و مهاباد عبور می‌کند؛ این خط آهن همچنین در روستاهای قزل قلعه، شیرین بلاغ و رشکان ایستگاه دارد و طول آن 185 کیلومتر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.