| کد خبر: 176691 |

◄ نصب برچسب اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌ها و رسیدگی به شکایات (141) در اتوبوس‌های بین شهری

برچسب اطلاع رسانی وضعیت راه‌ها و رسیدگی به شکایات (141) در داخل اتوبوس‌های بین شهری استان خراسان رضوی نصب شد.

تین نیوز

​ رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی، از توزیع و نصب هزار برچسب اطلاع رسانی سامانه 141 و رسیدگی به شکایات مربوط به حوزه حمل ونقل در اتوبوس های بین شهری پایانه امام رضا و معراج خبر داد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی، عادله علیپور با اعلام این خبر گفت: این برچسب ها در راستای صیانت از حقوق شهروندی تهیه شده و مضمون آن استفاده از خدمات آخرین وضعیت راه ها و رسیدگی به شکایات در سامانه 141 هست که به کاربران جاده ای این امکان را می دهد تا سفری ایمن و با آرامش داشته باشند.

وی هدف از تبلیغ این اطلاعات را کمک به پدیده حذف دلالی مسافر خواند و گفت: ما در جهت حذف واسطه گری و دلالی مسافر دو سایت خرید بلیت اینترنتی (www.safar724.com و www.payaneh.ir) را در این برچسب معرفی کردیم که در صورت فراگیر شدن آن علاوه بر حذف دلالان، از مشکلات تهیه بلیت در ایام پیک سفر کاسته خواهد شد.

علیپور با اشاره به اهمیت تاثیر گذار بودن تبلیغات حوزه حمل ونقل در حریم راه ها، گفت: استفاده از ظرفیت تابلوهای بیلبورد تبلیغاتی مجاز در حریم راه، روش دیگری است که با نصب بنر بر روی آن ها می توان فرهنگ خرید بلیت اینترنتی و استفاده از اطلاعات وضعیت راه ها را افزایش داد که بر همین اساس در محورهای مواصلاتی استان این بنر ها بر روی بیلبوردهای جاده ای نصب شدند.

وی در پایان معرفی سامانه پیامکی 1000525 را یکی دیگر از مطالب چاپ شده بر روی بنر ها و برچسب ها معرفی کرد و گفت: با توجه به جدید بودن این سامانه در استان خراسان رضوی، مردم می توانند هرگونه مشکلات و مسائل مربوط به حوزه حمل ونقل و راهداری را به ما گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.