| کد خبر: 175207 |

◄ رشد 21‌درصدی تردد ناوگان ترانزیتی از پایانه مرزی لطف‌آباد

پایانه مرزی لطف‌آباد با ثبت 10‌هزار تردد ناوگان ترانزیت حامل کالا در بحث ورود به کشور رتبه ششم را در بین پایانه‌های مرزی کشور به خود اختصاص داده است که عمده‌ترین آن‌ها پنبه، نخ پنبه و کود اوره بوده است.

تین نیوز

​ مدیر پایانه مرزی لطف‌آباد اعلام کرد: طی شش‌ماهه سال جاری بیش از هشت‌هزار دستگاه کامیون حامل 197‌هزار تن کالای صادراتی که عمده آن‌ها مصالح ساختمانی، میوه و تره‌بار هست از این پایانه تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 21درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، اسماعیل پورعابد با اشاره به این‌که جابه‌جایی و ترانزیت کالا در پایانه مرزی لطف‌آباد عادی و روان است، تصریح کرد: در این بازه زمانی، پایانه مرزی لطف‌آباد با ثبت 10‌هزار تردد ناوگان ترانزیت حامل کالا در بحث ورود به کشور رتبه ششم را در بین پایانه‌های مرزی کشور به خود اختصاص داده است که عمده‌ترین آن‌ها پنبه، نخ پنبه و کود اوره بوده است.

وی علت افزایش چشمگیر صادرات و ترانزیت از پایانه مرزی لطف‌آباد را محدودیت اعمال‌شده از سوی کشور ترکمنستان در پذیرش ناوگان از پایانه مرزی سرخس دانست و افزود: این افزایش ناشی از اعمال محدودیت‌هایی است که از مردادماه سال جاری اعمال‌شده و هم‌چنین تسهیل در عبور ناوگان حامل کالاهای ترانزیتی و صادراتی در این مرز توسط ارگان‌های مستقر بسیار بالا است.

مدیر پایانه مرزی لطف‌آباد در پایان اظهار کرد: ما در جهت تسهیل امور خدماتی که ارائه می‌دهیم در حال تجهیز این پایانه به تکنولوژی‌های جدید هستیم که این موضوع موجب شده تا صاحبان کالا، پایانه مرزی لطف‌آباد را جهت صادرات و ترانزیت تولیدات خود انتخاب کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.