| کد خبر: 175038 |

معاون اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر خبر داد:

◄ قدردانی از تلاش های علمی سه کاپیتان مامور شرکت کشتیرانی در سازمان بنادر

اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی طی مراسمی از خدمات ۱۵ ساله سه کاپیتان باتجربه مامور شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در این سازمان قدردانی کرد.

تین نیوز

 معاون اداره‌کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی، تجربیات و تخصص ماموران شرکت کشیترانی در سازمان بنادر را طی ۱۵ سال گذشته در ارتقای سطح علمی دریانوردان کشور موثر دانست.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین یونسی در این مراسم که روسای ادارات آزمون و استانداردهای دریانوردان و کارشناسان اداره‌کل امور دریانوردان حضور داشتند، گفت: سازمان بنادرودریانوردی به عنوان تنها مرجع دریایی کشور مجاز به تصویب استانداردهای آموزشی (بر اساس کنوانسیون STCW)، صدور مجوز به موسسات و دانشگاه‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزش دریانوردی، برگزاری آزمون‌های شایستگی و صدور اسناد دریانوردی در کشور است.

معاون اداره‌کل امور دریانوردان هم‌چنین نقش سازمان بنادرودریانوردی را در تربیت دریانوردان و ارتقای سطح علمی دریانوردان کشور بسیار حائز اهمیت خواند.

بر اساس این گزارش، کاپیتان سوادکوهی، کاپیتان فرهنگی و کاپیتان علیپور طی یک دهه و نیم گذشته با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و آزمون‌های شایستگی مطابق با کنوانسیون STCW، سهم بسزایی در رشد و ارتقای مهارتی دریانوردان داشته اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.