| کد خبر: 174193 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد:

◄ رسیدگی به مطالبات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای دغدغه اصلی مسئولان

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، دغدغه اصلی مسئولان حوزه حمل‌ونقل، رسیدگی هرچه بهتر به مطالبات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است و تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان، ایرج دست‌نشان با اعلام این خبر افزود: بخشی از مسائل و مشکلات ازجمله برخورد با شرکت‌های متخلف حمل‌ونقلی، کمیسیون‌های اضافی شرکت‌های متخلف، اطلاع‌رسانی به رانندگان در خصوص میزان کرایه دریافتی، بازگشت بیمه تامین اجتماعی به روال قبلی و راه‌اندازی بیمه تکمیلی رانندگان به‌صورت فوری رسیدگی و با فوریت حل‌وفصل شده است.

وی در خصوص تامین لاستیک و قطعات و اقلام مصرفی موردنیاز رانندگان اظهار داشت: تعداد ۱۶۲‌اتوبوس، ۱۵۰ تانکر، ۱۴۵۱ کامیون کشنده و ۲۸۴۰ انواع کامیون چوبی-فلزی-کمپرسی-تریلر-خاور در استان زنجان مشغول به فعالیت قانونی هستند و تاکنون ۱۸۰۰ حلقه لاستیک حواله‌ای بین آنان توزیع‌شده است و بر طبق دستور معاون اول رئیس‌جمهوری مقرر شد لاستیک‌های موجود در انبار گمرکات و سازمان اموال تملیکی هر چه زودتر میان رانندگان توزیع شود.

دست‌نشان تصریح کرد: برابر اطلاعات دریافتی، چهار سایز از تایرهای باری-اتوبوسی مشمول کاهش ۲۱‌درصدی تعرفه واردات است و به‌همین‌منظور تا زمان کاهش التهاب بازار لاستیک‌های باری-اتوبوسی این تایرها با تعرفه ۵‌درصدی و ارز دولتی به کشور وارد می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 2 0

    در جاده شماره32 ترانزیتی تهران تبریز در محدوده شهر زنجان ورود کامیون به شهر زنجان را ممنوع کرده اند و کامیونها بالاجبار به اتوبان هدایت می شوند و پس از پرداخت عوارض در آزاد راه و عبور از محدوده شهر زنجان می توانند از اتوبان خارج شده و به جاده قدیم برگردند.کامیونی که از اتوبان استفاده نکرده او را مجبور می کنند به اتوبان رفته عوارض را پرداخت کند و دوباره از اتوبان خارج شود این یک اجبار غیرقانونی برای کامیونها می باشد چون اگر کامیونها در داخل شهر زنجان باعث ترافیک می شوند وزارت راه و شهرسازی باید برای شهر زنجان جاده کمربندی احداث کند نه اینکه کامیونها را به اتوبان هدایت کند چرا عبور بارهای ترافیکی از داخل شهر زنجان آزاد است ولی کامیونهای معمولی نمی توانند از داخل شهر زنجان عبور کنند؟