| کد خبر: 170779 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان خبر داد:

◄ صدور ۱۶۰ هزار و ۲۲۲ هزار بارنامه در استان زنجان

۱۶۰ هزار و ۲۲۲ هزار بارنامه در استان زنجان صادر شد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، گفت: ۱۶۰ هزار و ۲۲۲ برگ بارنامه از ابتدای سال جاری تا ۷ مرداد در زنجان صادرشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با بیان اینکه در مدت یادشده دومیلیون و ۴۶۱ هزار و ۱۳۳ هزار تن بار جابه‌جا شده است، گفت: سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوییل، میلگرد، شمس آهن، گندم، سنگ آهن، رول کاغذ و انواع بنزین، بیش‌ترین کالاهای جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل‌ونقل جادهای کالا استان هستند.

وی گفت: ۷۸ شرکت حمل‌ونقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهارهزار دستگاه خودروی سنگین و حدود هفت‌هزار نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالای استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از ۹۵‌درصد جابه‌جایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل‌ونقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، تصریح کرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای بین‌شهری باید این موارد را سریعا گزارش دهند.

دست‌نشان افزود: سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) جهت دریافت هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه و به خصوص رانندگان در مورد دریافت کمیسیون اضافی وضعیت خدمات‌رسانی در شبکه جاده‌ای و عدم پرداخت به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل‌ونقل و دیگر نکات مورد نظر در دسترس است.

وی گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع‌رسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی -۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز آماده دریافت گزارشات در خصوص موارد ذکرشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.