| کد خبر: 174102 |

◄ تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه

رضا اکبری طی حکمی به‌عنوان مدیر اداره مرکزی حراست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

تین نیوز

مراسم معارفه مدیر حراست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه عصر دیروز دوشنبه دو مهرماه 97 با حضور عظیمیان مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، غله‌دار مدیر امنیت داخلی حراست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت بهره‌برداری متری تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت در ابتدا حمله تروریستی به مردم و سربازان غیور انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه تلخ صبر جزیل و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

وی تصریح کرد: چهل سال است که مردم در حال جنگ هستند و عده‌ای در جبهه‌های جنگ و ما هم به‌نوعی در خط پشتیبان در حال جنگ هستیم تا همواره شاهد سر افرازیی هر چه بیشتر ایران اسلامی باشم.

نوبخت در ادامه با اشاره به جابه‌جایی روزانه دو و نیم میلیون مسافر مترو، گفت: این حجم از مسافر که روزانه با آن‌ها در ارتباط هستیم از جمعیت برخی شهرهای بزرگ ایران هم بیشتر است و همین سلایق و قشرهای مختلف که در فصل‌های متفاوت تقاضاهای متفاوتی دارند کار را برای تک‌تک کارکنان سخت‌تر کرده است امیدواریم در این کار موفق بوده باشیم.

وی در ادامه از 30‌سال خدمات صادقانه آقای سلیمانی‌پور مدیر حراست سابق شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌خصوص در مدت‌زمانی که ایشان مدیریت حراست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه را بر عهده داشتند تقدیر و قدردانی کرد.

هم‌چنین عظیمیان مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران به اهمیت و جایگاه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: نحوه ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم بسیار مهم است و کارآمدی نظام را نشان می‌دهد مترو نیز یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های حمل‌ونقل عمومی است و از اهمیت بالایی برای شهروندان تهرانی برخوردار است و تاکنون نیز توانسته به بهترین نحو به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی کند.

وی از زحمات سلیمانی‌پور نیز تقدیر و تشکر کرد و آقای اکبری را به‌عنوان مدیری پرتجربه معرفی کردند.

سلیمان پور نیز در پایان از مدیرعامل، معاونین و تمامی پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه که در این مدت با وی همکاری داشتند قدرانی کرد.

 اکبری نیز گفت: از شرکت بهره‌برداری متروی تهران بدون شک یکی از مهم‌ترین شرکت‌های شهرداری تهران از بعد کارکرد و امنیت است امیدوارم بتوانم سیاست‌های شرکت و معاونت حمل‌ونقل ترافیک را به نحوه احسن انجام دهم.

در مراسم با اهدا لوح از زحمات سلیمانی‌پور تقدیر و حکم اکبری توسط نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به وی اهدا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.