| کد خبر: 173886 |

◄ ​آمادگی کامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای مهرماه ۱۳۹۷

افزایش قطارهای تندرو از ایستگاه کرج به ایستگاه تهران (صادقیه) به مناسبت مهرماه ۱۳۹۷ انجام شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این ناوگان برای ارائه خدمات حداکثری در آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت بابیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای طرح استقبال از مهر در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مدتی پیش آغازشده است، افزود: استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، انجام تعمیرات و بهینه‌سازی فضای ایستگاهی ازجمله اقدامات این طرح است.

وی با اشاره به این‌که به دلیل تردد دانشجویان از استان البرز به استان تهران و بالعکس، هرسال با آغاز سال تحصیلی حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد به مسافران خط پنج مترو افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مسافران خط ۵ (گلشهر- تهران) تمایل به استفاده از قطارهای تندرو دارند و به‌همین منظور از ابتدای مهرماه ۹۷؛ دو حرکت تندرو از مبدأ ایستگاه کرج به برنامه حرکت قطارهای این خط افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بابیان اینکه ساعت اعزام این دو قطار تندرو 6:35 و 7:15 صبح است ادامه داد: ساعت فعالیت خط ۵ متروی تهران و حومه نیز نیم ساعت زودتر از سایر خطوط و از ساعت پنج صبح آغاز می‌شود، امیدواریم با این کار شاهد کاهش ازدحام جمعیت در ساعات اولیه صبح در این خط باشیم.

مهندس نوبخت با اشاره به این‌که ایستگاه‌های متروی تهران و حومه به‌طور کامل برای پذیرش حجم بالای مسافران در مهرماه آماده‌شده‌اند؛ افزود: در هفته اول مهرماه تعدادی از پرسنل شرکت با حمایل مشخص در ایستگاه‌های منتخب مترو حضور دارند تا در مسیریابی دانش آموزان و دانشجویانی که برای تردد خود این سامانه را انتخاب کرده‌اند کمک کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: آماده‌سازی ایستگاه‌ها ازنظر روشنایی، پله‌های برقی، آسانسور و آب‌سردکن‌ها و گویا سازی تابلوهای راهنما در ایستگاه‌های تقاطعی مترو و هم‌چنین نظافت ایستگاه‌ها و قطارها نیز انجام‌شده است و تمامی ایستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان و مسافران متروی تهران و حومه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.