| کد خبر: 173914 |

◄ تمهیدات مترو برای جابه‌جایی مسافران در روزهای ابتدایی مهرماه

شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نظر داشت تا نخستین روز از مهر امسال با سال‌های دیگر تفاوت داشته باشد اما، به دلیل عزادار شدن مردم جنوب کشورمان از برگزار مراسم خاص چشم پوشی شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از نبود مشکل در خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و مسافران علیرغم کاستی‌ها در این بخش در نخستین روز از سال تحصیلی سال 97-98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرنوش نوبخت با اشاره به اعمال تحریم‌های برخی کشورها علیه صنایع ایران از جمله واگن‌سازی، گفت: مسئولان شرکت بهره‌برداری مترو با امکانات موجود و تدابیر ویژه توانستند اولین روز از مهرماه را به خوبی و بدون کوچک‌ترین مشکلی مدیریت کنند.

نوبخت با بیان این مطلب که شرکت بهره‌برداری مترو تهران از مدت‌ها پیش اقداماتی را برای استقبال از مهر انجام داده است، افزود: کاهش سرفاصله قطارها به 4 دقیقه در خطوط یک، دو و چهار از یک تا دوهفته پیش شروع شده بود که توانستیم در آن به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی افزود: تعمیرات و بهینه‌سازی فضای ایستگاهی و اعزام قطارهای فوق العاده در زمان شلوغی از دیگر اقداماتی است که در تمام خطوط ناوگان متروی تهران انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه شلوغ‌ترین خط مترو در زمان صبحگاهی و شامگاهی را خط 5 مترو تهران (صادقیه -گلشهر و بالعکس) اعلام کرد و اظهار کرد: از امروز حدود 30 درصد به مسافران این خط افزوده می‌شود و با توجه به تردد زیاد دانشجویان از استان البرز به تهران تصمیم گرفته شد که زمان فعالیت این خط یک ساعت زودتر و از ساعت 5 صبح آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد مسافران خط 5 مترو تمایل دارند از قطارهای تندرو استفاده کنند، خاطرنشان کرد: از اول مهرماه در دو نوبت صبح‌ها ساعت 6 و 35 و 7 و 15 دقیقه زمان حرکت قطارهای تندرو را از ایستگاه گلشهر کرج به سمت تهران تعیین شد.

نوبخت یادآور شد: خوشبختانه امروز ازدحام مسافر و تردد قطارها به مرکز گزارش نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.