◄ رشد 46 درصدی شاخصهای رضایتمندی مسافران در فرودگاه گرگان
براساس نتایج اعلامشده از سوی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه گرگان در بخشهای بیستگانه کسب رضایتمندی مسافران فرودگاهی میانگین رشد 46درصدی را کسب کرد.
مدیرکل فرودگاههای گلستان، گفت: نظارت بر خدمات فرودگاهی براساس دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با محور تکریم حقوق شهروندی در فرودگاهها انجام میشود و هدف اصلی از این نظارت، ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران هوایی است و این بهترین راه سنجش چنین خدماتی در تمام جهان محسوب میشود.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی فرودگاههای گلستان، رامین آذری در ادامه به بحث کلیدی رضایت مشتری اشاره کرد و گفت: در دنیای رقابتی امروز، شرکتهای موفق و پیشرو، همواره رضایت مشتری را بهعنوان یکی از اصلیترین مولفه ها و سرلوحه امور خود در نظر میگیرند و همواره در جهت کسب رضایت مشتری تلاش میکنند.
مدیرکل فرودگاههای گلستان، ادامه داد: هرچند در صنعت هوانوردی کشور رقابت آنچنانی بین فرودگاهها وجود ندارد ولی براساس وظایف ابلاغی در حکم مسئولیت مدیران فرودگاهی، کسب رضایت مشتری از مهمترین موارد بوده و تأکید ویژهای بر آن شده است.
آذری بابیان اینکه دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی وظیفه نظارت و کنترل بر سطح ارائه خدمات فرودگاهی و رضایتمندی مسافران را بر عهده دارد، عنوان کرد: ادارهکل فرودگاههای استان گلستان در دو سال گذشته با بازخوردهایی که از طریق پالایش نظرهای مشتریان فرودگاهی کسب کرده است، همواره در جهت ارتقای کیفیت خدمات، اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود برآمده و در همین راستا در کنار توسعه زیرساختها و خریداری و نصب سیستمهای کمک ناوبری پیشرفته و بهروز، اقدامات و طرحهای کلیدی زیادی در حوزه مسافری و ترمینالی باهدف ارتقای امکانات، تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی اجرا کرده است که از آن جمله میتوان به بهسازی فضای ترمینالی، بهسازی و تجهیز نمازخانهها، تعویض صندلیهای ترمینالی، بهسازی سرویسهای بهداشتی، تعویض و بهسازی تابلوهای جدید مسیریابی و راهنمای مسافر، بهینهسازی سیستم تهویه سالن ترمینال، افزایش مسیرهای پروازی و شرکتهای هواپیمایی فعال، راهاندازی میز خدمت و راهنمای مسافر و غیره اشاره کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.