| کد خبر: 171448 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور عنوان کرد:

◄ وعده اتصال سه مرکز استان به شبکه ریلی تا پایان شهریور

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وعده داد سه مرکز استان در 6 ماهه ابتدایی سال جاری به شبکه ریلی متصل شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور وعده داد سه مرکز استان در 6 ماه اول سال جاری به شبکه ریلی متصل شود.

بر اساس خبری که ایسنا 21 اردیبهشت ماه امسال منتشر کرد، خیرالله خادمی گفت:در سال ۱۳۹۶ براساس برنامه‌ریزی‌ها اقداماتی شد تا ۵ استان کشور شامل کرمانشاه، همدان، گیلان و آذربایجان‌های غربی و شرقی به شبکه ریلی کشور متصل شود که اتصال ۲ استان از این تعداد برقرار شده و سه استان دیگر نیز در ۶ ماهه اول امسال متصل می‌شود. 

خادمی در دومین همایش معاونان حقوق عامه دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور که 20 اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کشور حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌آهن از ابتدا تاکنون احداث شده و در حال حاضر ۹۰۰۰ کیلومتر توسعه نیز در دست اقدام است.

 

وی افزود: این اقدام مستلزم ۵۱۶ کیلومتر ریل‌گذاری در یک سال بوده، در حالی که مقدار متوسط ما در کشور هیچ‌گاه بالای ۲۳۸ کیلومتر نبوده است.

خادمی با بیان اینکه پیش از انقلاب کلیه این بخش‌ها توسط متخصصان خارجی انجام می‌شد، گفت: در حال حاضر تمام جزئیات ریل‌گذاری‌های کشور توسط متخصصان کشور صورت می‌گیرد و صددرصد داخلی است و تنها ریل از خارج وارد کشور می‌شود. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.