| کد خبر: 163192 |

ثبت بیش از 50 میلیون تردد درسیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از 50 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از 50 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌و‌شهرسازی سیستان‌و‌بلوچستان علی خانقاهی در شورای حمل‌ونقل این سازمان بیان کرد: 900 دستگاه اتوبوس برای انجام سفرهای نوروزی ایمن هم‌وطنان در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد 105 دستگاه  اتوبوس vip است .

علی خانقاهی افزود: 16 راهدارخانه نیز در کنار 29 مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند .

وی آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، خط‌کشی راه‌ها، نصب علائم و اصلاح شیب جاده‌ها را ازجمله اقداماتی عنوان کرد که برای کاهش حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان اجراشده است.

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: سیستان و بلوچستان ازنظر عمر ناوگان حمل‌ونقل در هر 2 بخش حمل کالا و حمل مسافر در جایگاه مثبتی قرار دارد و اقدامات خوبی در راستای نوسازی ناوگان انجام‌شده است.

وی افزود: باوجوداینکه اکثر مردم سیستان و بلوچستان از وسایل نقلیه شخصی برای مسافرت و جابجایی استفاده می‌کنند این میزان جابجایی قابل‌توجه بوده است.

خانقاهی همچنین توجه به امنیت و به‌صرفه بودن استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بر لزوم برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران توسط شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر تأکید کرد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.